Arkadaşlar hepinizin kandili mübarek olsun, bu gece neler yapabiliriz, çocuklarınız için özellikle dua edin vs diyorlar, nasıl dualar etmeli, nelere dikkat etmeliyiz?
Şimdiden hepinizin duaları kabul olsun, Allah hepimizin evladını kötülerden, kötülüklerden, belalardan ve türlü musibetlerden, kem gözden, hasetten ve şerden korusun.Amin…
Teşekkür ederim Nur hayırlı kandiller, oruç tutacagim bende inşallah bazı zikirler varmış onları not ettim, belki bilmedigim şeylerde olabilir diye sormak istedim.
Seninde kandilin mubarwk olsun canım benım bol bol kalbinde ne dua gwcıyorsa duanı et nafile namaz kıl salavat getir zikir çek ve bolca kuran oku Allah o gece güneşin batmasıyla dünya semasında tecelli eder ve fecir doğana kadar, 'Yok mu benden af isteyen onu affedeyim, yok mu benden rızık isteyen ona rızık vereyim, yok mu bir musibete uğrayan ona âfiyet vereyim, yok mu şöyle, yok mu böyle!’der” buyurmuştur tövbe et kaza namazlarını kıl kaza orucların varsa kaza nıyetı ederek oruc tutmalısın yanı ALLAH tan ne istiyorsan iste ALLAH buyur kulum ne istiyorsan benden ıste dıyor
Sizinde kandiliniz mübarek olsun kızlar Rabbim.kalbinizdeki bütün güzel dualarınızı kabul eylesin bende heveslendim bende tutsam 1guncukten sütüm bitmezya hemen dimi ek gidayada az az başladik Allah’ım izin verirse orucumuda tutarım diye düşünüyorum inşallah nasip et yarabbim
Kesinlikle sinemcim . Ben geçen 2 gün tuttum çok etkilenmedi, gün hemen geçiyor zaten . Ben ek gıdaya tamamen başladım onunda biraz rahatlığı var tabii. Hem de Ramazan’ın provasını yaparsın, baktın dayaniyorsun Ramazan’da da devam edersin insss.Allah rast getirsin
Allah razı olsun cnm aynen ya dediğin gibi inşallah banada kolay olur geçen senede tutamadım insanın içinde büyük bir burukluk ve suçluluk duygusu oluyor ve Ramazan’ın tadı olmuyor .bende aliştirmaya çalışıyorum yeni yeni başladık fazla olmasada
Aslında pazar pazartesi salı tutmak daha sevapmış 13 14 15i yani ama tek günde oruç tutulmaz galiba tam bende bilmiyorum bende 3 gün tutacağım 100 rekatlık namazı biliyorum ama kılamam muhtemelen bol bol kuran okuyup nafile namazı kılıp dua etmek istiğfar etmek gerek
Hayırlı kandiller canım. Allah günahlarımızı bağışlasın , çocuklarımızı hayırla büyütmemizi nasip etsin inşallah. Normalde bende 100 rekat namaz kılıyodum @felcin gibi ama bu sefer nolur bilmiyorum. Çok kötü gün geçiriyorum . Kutay yarınds böyle diş sancısı çekerse naparım bilmşyorum. İnşallah yine 100 rekat kılabilirim. Allah hepinizin dualarını kabul etsin . Kutay’ım diş sancısı çekmesin daha fazla dua edin ona he birde bol bol estağfrullah çekebilirsn . Gerisini bende burdan yazanlsrdan bakarım. Herkese hayırlı kandiller
Allah şifa versin carcabucak çıksın insallahhh. Bizim daha dış gözükmüyor , ama sürekli ağlayarak uyanıyor geceleri . Az evvel bir saat içinde dört kez kalkti sanirim , calpol verdim . Böylemi oluyor kutayda da ?