Kizlar merhaba kızım emeklemeye başladığından beri beşikte uyumuyor yerde yatırıyorum doğru mu yapıyorum bilmiyorum beşiğin içinde donemedigi için uyaniyor sürekli bende boşa duran eşya hic sevmiyorum yeni olduğu için de çöp kenarına da koyamıyorum onu satıp yerine yer yatağı mı yapsam?
Buyuk park besik alin . Bende degistirdim icinde donemedigi icn park besikde cok rahat donuyo
Ondan da kullandık ![]()
Ona nasil sigmadi
eger sallanarak uyumuyosa besik hiç alma zaten de
Büyük Montessori yataklardan alın o zaman
Montessori alın ben aldım rahat ettim. Kızım anne yanı beşiği normal ikea beşiği vs hiçbire yatmadı sığamadı am Montessori yatakta kendi iniyo çıkıyo deli gibi yatıyo
Evim 1+1 koyacak yerim yok ki bende düşündüm ama olmuyor malesef
Yerden yataklar oluyor o cok guzel onlardan alin bence yeredd alişmiş madem ,benimde bebeğim oyle besige hic alisamadi,hep yerde yatıyor
Ya bizim de öyle kendi odamizi kizima verdik arti 1lik kisima yatagi koyduk ama arttik yetmiyor haklisin
Bende beşikten tutup kalkmaya başladığından beri yer yatağında yatırıyorum. Evimde yatak alacak fazladan bir oda yok eğer olsaydı montossori yatak alırdım. Memeden ayırınca kızların odasında yavru yatakta yatar evi büyütürsemde oda yapıcam.