Merhabalar annisler ![]()
Beneginizi kac saatte bi besliyorsunuz ben 2 saatte bi veriyorum 24 gunluk normalmi sizce cogu zaman uykudan kaldiriyorum
Bizde 23 günlüguz doktorum açlığa kendisi uyanabiliyosa uyandırma dedi ben uyandiriyorum hatta bazen 4-5 saat uyuyo eğer çok şık tekrarlamiyosa uyandırma dedi kendisi uyaniyo şuan
40i cikmamis bebek icin 2saat cok uzun bi süre… kilo alamaz surekli üşür,enkotu ihtimalle sarilik olur yarim saatte bir beslemeye calis enazindan 1saatte
Yarim saate besleyince kuusuyor dr 2 saat dedi
İnsaallah bi sıkıntı yaşamazsınız… doktorlar o 2saati ilk anne oldugumuz 2gun icin soyluyor genelde emzirme rutinine alışabilelim,süt gelsin vs vs diye yeni dogan bir bebegin ilk 2ay kusması normaldir aslında mide duzgun calismaya baslayana kadar cogu bebek bebek reflüsü yaşıyo
2 saatte bir normal hatta geceleri 3 saati bile bulabilir bebeğinizin durumuna göre zten 1.ay kontrolünde doktorunuz kilo alımıyla alakalı sizi bilgilendirir telaş yapmayın ![]()
2 saat gayet normal bir sure geceleri 3 saat bile olabilir arkadaşın dedigi gibi. Gündüz ne zaman isterse emzirin yarim saat sonra da istese 15 dakika sonra istese de emzirin. Hem süt artar hem anne bebek bagi kuvvetlenir. Ayrica gece gunduz kavramını ayirt etmeyide öğrenir. Saglikla büyütün.