BESTİRON ALDIM KİLO BAŞI MI KİLOSUNUN 2 katı mı

Ocean bıraktım bestiron aldım arkadaşlar kilo başı mı vericem . Eczacı 8 kiloysa 6 damla demiş

Oğlum 8 kilo 10 damla veriyorum ben

Doktorumuz kilosuna göre verdiriyordu

Bizim doktorumuz 4 aylıkken 12 damla dedi 6.5 kilo felandi

Hangi doktora gidiyorsun memnun musun ben 3 doktora gittim çok sevdiğim olmadı hiç

Canım ben düzenli hastaneye götürmüyorum sağlık ocağına götürüyorum o zaman işte kilo almamıs bir gidin demislerdi beyhekimde bir doktora gittik iyiydi ilgiliydi damlayı sorduğumda o söylemişti iki kere gittim öyle başka bir doktora gitmedim oda yakın diye gitmiştim

Bizim gaz sorunumuz bitmedi daha 5.ayımız doldu onun için iyi bir doktor arıyorum, diğer doktorlar ayrıntılı muayene yapmadı hiç