Ocean bıraktım bestiron aldım arkadaşlar kilo başı mı vericem . Eczacı 8 kiloysa 6 damla demiş
Oğlum 8 kilo 10 damla veriyorum ben
Doktorumuz kilosuna göre verdiriyordu
Bizim doktorumuz 4 aylıkken 12 damla dedi 6.5 kilo felandi
Hangi doktora gidiyorsun memnun musun ben 3 doktora gittim çok sevdiğim olmadı hiç
Canım ben düzenli hastaneye götürmüyorum sağlık ocağına götürüyorum o zaman işte kilo almamıs bir gidin demislerdi beyhekimde bir doktora gittik iyiydi ilgiliydi damlayı sorduğumda o söylemişti iki kere gittim öyle başka bir doktora gitmedim oda yakın diye gitmiştim
Bizim gaz sorunumuz bitmedi daha 5.ayımız doldu onun için iyi bir doktor arıyorum, diğer doktorlar ayrıntılı muayene yapmadı hiç