Bestiron damla rengi

Merhaba herkese, bestiron damla kullananlara bir sorum var. Biz bir şişeyi bitirdik yeniden aldık fakat ikincisinin rengi önceki kullandığımıza göre epey koyu. Simsiyah bir rengi var yapısı bana tuhaf geldi o yüzden de valens ilacı arayıp görüştüm. Ürünün fotoğraflarını istediler incelediler ve bu serinin bu şekilde olması normal dediler kullanılan zeytinyağı ile alakalıymış. Üründe herhangi bir sorun yokmuş yani kullanmaya devam edeceğim ama içim rahat etmedi. Buradan da sormak istedim attığım görsellerdeki gibi bu kadar koyu muydu sizinki de? Bebeğinizde herhangi bir yan etki oldu mu, veya kullanmayıp değiştirdiniz mi.

Bizde 4.aydan beri bestiron kullanıyoruz. Bi aldim rengi hafif kahveydi bi aldim siyahdi sizinki gibi ama kullandim bi sorunda yasamadim. Her seferinde de eczaneden aldim. Kan degerlerimiz normal cikti yinede yasina kadar kullanalim dedi doktorumuz.

Çok teşekkür ederim cevabınız için :two_hearts: internette çoğu kişi rengi böyle olduğu için firma yenisini gönderdi yazmış da o yüzden bir türlü içim rahat etmedi. Kullanayım o zaman ben de.