Beta hcg lütfen yardım istiyorum

8 aylık kızım var reglim gecikti 4 gün 2 gün önce ve dün kaset test yaptım negatif çıkmıştı bugün sağlık ocağında kan verdim şimdi sisteme sonucu geldi beta hcg 5 çıktı ne demek hamile miyim değil miyim ona göre sevinicem yarın sabahı bekleyemedim

10’un altındaki değerler negatif sayılıyordu. Hakkınızda hayırlısı olsun​:cherry_blossom:

Çok sağolun teşekkürler

0 5 arası değerler megatif sayılır bu arada . Yani sınırda hcg değeri yüksek ilerleyen günlerde tekrar deneyin isterseniz daha gecikirseniz

İnternetten araştırdım dayanamadım aynen öyle yazıyor geç döllenmeden olabilirmiş beklicem bir kaç gün mecbur

Evet eğer zaten gebelik yoksa 5 yine de çok yüksek bir değer gibi geldi bana. Belki regl dönemi öncesi hamile kalma ihtimaliniz falan olduysa olabilir . Hayırlısı olsun inşallah gönlünüze göre :heart:

Amin inşallah çok teşekkür ederim