Bi değişimde kaç ıslak mendil kullanıyorsunuz 😁

Ben 2 3 acaba fazla mı diyorum 1 taneyle temizlenmiyor gibi

1 tane ile temizlenmesi mümkün değil ki. İdrar yaptıysa 2-3 tane ile siliyorum. Kakasını yaptıysa önce kaba taslak silip sonra da poposunu yıkıyorum.

Ben evdeysem yıkarım poposunu direk ıslak mendil bir yere giderken kullanırım en fazla 4 tane

Bende islak mendili yikiyorum.oyle temizliyom 1 hafta sonra yikamam artik 1 aylik oluyor . Her zaman 3 tane islak mendil yikarim ama bazen 2 tane kullanilirim . Pisik olmasin diye de ince selpak ile kurular 2 dk kadr alyini havalandiririm .

1 aylik kizim havlu islak mendil kullaniyorum buyuk baya kaka yaparsa 3.4 tane sadece idrar yaptiysa 1 tane yetiyo yikayip kullaniyorum mendilleri ben pisik olmasin diye

Biraz da el becerisi ile alakalı, ben tek bezle alamam temiz bir şekilde​:smiling_face: siz daha düzgün siliyorsunuzdur belki.

Annemde degistirdigi zaman bitaneyle hallediyo :face_with_hand_over_mouth:

Valla hiç saymaka aklıma gelmedi cisin ve bokun durumuna bağlı ben sürekli yüzünü de siliyorum