Merhaba 6 aylık olduk bugün her ay başında aşırı huysuz oluyo kzım bugünde öyleydi her on dk da bir uyanıyor ağlayarak çığlık atarak ek gıda da almadı akşam haşlanmış kuru kayısı, muz, elma armut, irmik ve yulaf unu pişirip karıştırıp hepsini bi arada vermeye çalştm ama yemedi kaldı orda bu gece kalsa sabah versem olur mu bi sorun olmaz dimi çöp olmasını istemiyorum yazık günah
Ben öyle yapıyorum bugun fazla olunca diğer gün veriyorum bişe olmaz.
Buzdolabında mı saklıyorsunuz peki
Evet buzdolabında duruyor bir şey olmadı bazen öyle yapıyorum ben
Sıcakken fazlasını kavanoza kapatıyorum soğuyunca buzdolabına koyuyorum. Ertesi gün tekrar verip ondan kalanı tekrar vermiyorum.
Ha iyi o zaman öyle yapım bende çünkü hep kalıyor yazık günah her gün çöpe atmak üzülüyodum valla
