Kızlar selam son günlerde mutfak dolapları nı boyama fikri oluştu bende bir cesaretle boyamak istiyorum
daha önce deneyen varmi diye fikir almaya geldim ![]()
Bende boyatmayı düşünüyorum araştırma yapıyorum fiyatları biraz pahalı ama değişim istiyorum
Aleykümselam. Benim dolaplarım bu boya markası ile boyalı memnunum 2 yıldır kullanıyorum
Kendinizmi boyadınız?
Ben ayakkabiligi boyadim . Annem evin heryerini kapilar vestiyer yatak odasi dolabi konsol. Okadar guzel olduki elimde gorsel yok gittigim zaman cekbilirim resmini
Polisanla boyadi bu arada
Arkadaşımız boyamıstı
Kayınvalidemler yatak odasını ve salon takımıni boyadılar. Kahverengiydi beyaza boyadilar hepsini. İyi yani güzel işçilik güzel olursa hiç belli olmuyor. Güzel boyamak önemli.