Bianca stella boya

Kızlar selam son günlerde mutfak dolapları nı boyama fikri oluştu bende bir cesaretle boyamak istiyorum :sweat_smile: daha önce deneyen varmi diye fikir almaya geldim :blossom:

Bende boyatmayı düşünüyorum araştırma yapıyorum fiyatları biraz pahalı ama değişim istiyorum

Aleykümselam. Benim dolaplarım bu boya markası ile boyalı memnunum 2 yıldır kullanıyorum

Kendinizmi boyadınız?

Ben ayakkabiligi boyadim . Annem evin heryerini kapilar vestiyer yatak odasi dolabi konsol. Okadar guzel olduki elimde gorsel yok gittigim zaman cekbilirim resmini

Polisanla boyadi bu arada

Arkadaşımız boyamıstı

Kayınvalidemler yatak odasını ve salon takımıni boyadılar. Kahverengiydi beyaza boyadilar hepsini. İyi yani güzel işçilik güzel olursa hiç belli olmuyor. Güzel boyamak önemli.