Biberon alışkanlığı

Bebeğim şuanda 10 aylık ve kilo alamadığı için gece beslenmesi önerdi doktorumuz ama biberon kullanmak istemiyor nasıl alıştırdınız ya da bu süreçte neler yaptınız bebeğinizin kilo alması için

Eds ile verebilirsin bir yandan emzirirsin bir yandan mamasını verebilirsin çok daha kolay ve pratik yöntem ben öyle yapıyorum

Ben mamayı çok istemediği dönem emdiği sorada uyursa memeyi ağzından çekip hemen biberonu veriyordum o şekilde çok az da olsa içiyordu. Git gide dha fazla içmeye başladı. Bir dönem hiç kilo almıyordu sonra az da olsa almaya başladı çok şükür. Ama biberon kullanıyordu normalde, sadece belli bir dönem içtiği mama miktarı çok azaldı. Siz de eğer emiyorsa bu şekilde deneyebilirsiniz uykuya geçtiği sırada memeyi çekip biberonu vererek.

Deneyyeceğim eğer olursa bu şwkilde devam ederim teşekkür ederim yardımınız için

Emiyor uyku arasında yapabilirim gibi gün içerisinde kesinlikle almıyor biberonu uyanıkken

Ben ancak öyle alıştırabildim umarım o da alışır :palms_up_together:t2::cherry_blossom:

Dene hemen çözüme kavuşursun biberon meme reddi yapiyor ben 6 aya kadar vermeyi düşünmüyorum açıkçası emzirme destek merkezi eğitimi aldım iki ay ben