Arkadaşlar Ankara Bilkent şehir hastanesinde doğum yapan varmı memnun kaldınız mı acaba paylaşır mısıniz
Kuzenimin eşi orada dogum yapmıştı memnundu, tek kötü yanının eşinin yanına alınmaması olduğunu soylemisti.
Uygulamada arama yerine yazarsanız eğer bu hastanede doğum yapan ve yorumlar olanlar var ordan daha rahat ulaşırsınız
Mucize anne uygulamasında var yorumlar, burayla orayı karıştırdım
biz doğumdan sonra bu uygulamaya geçtik çünkü.