Bir İstanbul meselesi :)

Kızlar yaa daha önceden defalarca İstanbula gittim gezip gördüm bayağı eşimde gitmiş bekarken. Şimdi beraber gitmek istiyoruz bebeğimizle bayramda 5 6 gün için izin bu kadar. Sizede sormak istedim özellikle eşinle bebeğinle buralara git diyebileceğiniz yerler var mı şimdiden çok teşekkür ederim

Gezilcek tüm yerler avrupa yakasında öncelikle onu söylemeliyim . Anadoluya geçip vakit kaybetmeyin. Keyifli gezmeler şimdiden :rose:

Kutiye katılıyorum gezilebilecek tüm yerler Avrupa yakasında. Galata kulesi,istiklal, Karaköy, galataporta gidebilirsiniz sahil kenarı bir yerlerde oturmak isterseniz yada yeşilköy sahil tarafındaki restoranlarda güzel. Kültürel gezi yapmak isterseniz zaten Dolmabahçe ıhlamur kasrı gibi yerlere gidebilirsiniz eğer o tarz yerlere gitmek isterseniz internetten bakıp sizin için uygun olanları seçersiniz. Beşiktaş’ta Akaretler yıldız parkı maçka parkına gidebilirsiniz Beşiktaş iskelesinden vapurla gezinti yapabilir hava güzel olursa büyük adaya falan gidebilirsiniz. Ortaköy’de kumpir veya waffle yiyebilir boğazda dolaşabilirsiniz. Bebek parkı bebek sahili Rumeli hisarı vs gidebilirsiniz. Beylikdüzü tarafındayım derseniz west İstanbul marinaya gidilebilir. Yine o bölgedeyseniz Bahçeşehir gölete gidebilirsiniz orda da villa mios ve karkas güzel mekan olarak. Kız çok fazla yer var İstanbul’da daha yazsam çok olucak :sweat_smile: umarım işe yarar bunlar olmadı hangi bölgeye gidecekseniz söyle ona göre yardımcı olurum yinee

Allah razı olsun canım :smiling_face_with_three_hearts::sweat_smile:3 gün Anadolu tarafından 3 günde Avrupa tarafında olacaz

Anadolu da çok bişey yok ama Sarıyer’e kahvaltıya gidebilirsiniz biz tepede king iskenderoğlu diye bi yere gitmiştik daha önce kahvaltıyı aşırı aşırı beğenmedim ama kötü değildi köy kahvaltsı ve köy konseptiydi mekan manzara olarak güzel istersen tepede başka yerlere de bakabilirsin yada Yeniköy veya garipçede de güzel yerler var ama tabi sahil olduğu için hava iyiyse gidin oraya. Bir de Kadıköy’de falan dolaşabilirsiniz moda vs. watergarden , buyaka, viaport, istinyepark, venezia , vialand de gidebilir güzel avmler.Aklıma gelenler bunlar canım :slightly_smiling_face:

İstanbul’da yaşayan biri olarak hiç gidemedim oralara yaa ben de istiyorum ama eşime eziyet geliyor o şekilde gezmek :woman_facepalming:t2: ben galiba kızım büyüyünce kızımla gezeceğim İstanbul’u :rofl:

Arabayla değil zaten metroyla gezceksin araba eziyet. Bebek arabasına koy bebeğini bin metroya gez mis​:grinning_face_with_smiling_eyes:

Yok yok işte eşim için direkt olarak o insan kalabalığına girmek eziyet. Zaten hep metro marmaray kullanıyoruz da, o doğduğundan beri burda yaşadığı için bıkmış insan kalabalığından. Biz evleneli 5 yıl oldu çoğu bayramda benim memleketime gittik en çok da köy evine gitmek istiyor sessiz sakin 3 5 tane insanın olduğu yere :rofl:

Evet bayramlarda öyle oluyor gerçekten :relieved_face: ama uzun tatilli bayramlarda istanbul daha sakin oluyormuş herkes memlekete gittiği için. Bayramda gezeceksin aslında :grinning_face_with_smiling_eyes:

O da doğru :face_with_hand_over_mouth: