Biraz dertleşme biraz tavsiye biraz iç dökme

Kızlar iyi geceler, içim uçuş uçuş, kimseyle sosyalleşmediğim için mi bilmiyorum bunu sizinle paylaşayım dedim. Son birkaç yıldır yaşadığım bir durum var ve bugün tekrar olunca nasil mest oldum anlatamam.
Ramazandan önce eşimle çok şiddetli kavga ettik. Çok ama çok şiddetli , yani eşyaları vurup kırmali derecede.
O günden beri muhabbetimiz sadece çok gerekli olduğu durumlarda var, çocuğun ihtiyaçlari vs için. Bir de üstüne bana ders vermek için baya sert davranıyor.
Neyse bir süredir benim eve almak istediğim birşey vardı, kavga meselesi oldu eşime söyleyemedim. Şimdi de söylesem bana kızgın olduğu için onay vermez.
Zaten normalde de eve alınan şeyleri çok irdeler, ihtiyaç mi? Ne gerek var? Başka birşey alırız vs der.
Bugün sabah evde yalnızken çok içten bir şekilde aynen şöyle dua ettim “Allahım ondan istemiyorum senden istiyorum ne olur benim şundanım olsun”.
Ve az önce eşimin olduğu odaya bir eşya almak için girdiğimde birden bire aynen şunu dedi “evde değişiklik yapmak istediğin birşey varsa kartlar müsait, bak istersen internetten veya mağazaya bakarız müsait zamanda.” İçim bir anda sevinçle doldu. O şeyi alacağım için değil. Duamin böyle kabul olmasından dolayı. Çünkü eşimi tanıyorum, normalde yapacağı şeyleri bile sırf beni cezalandirmak için yapmıyor. Böyle bir konuda aramız iyiyken bile kolay kolay ikna olmazken Şimdi ağzından çıkan cümleye şok oldum :smiling_face:
İstediğimi Allah bana verdi, hem de daha ben ağzımı açmadan nemrut kocama verdirtti​:sweat_smile: size arkadaş tavsiyesi birşeyi gerçekten Allaha havale edince mahsun olmuyorsunuz. Ama çok samimi çok içten isteyin. Lütfen kimseye minnet etmeden sadece ondan yalvararak isteyin ne dileğiniz varsa.

Aslında bunu benim buraya yazmamdaki asıl sebep ben bebeğimi de Rabbimden böyle istemiştim. Kocam henüz sıcak bakmıyordu. Ben de dua ettim o hafta eşim tutturdu bebeğimiz olsun bebeğimiz olsun demeye. Şimdi hâlâ der ki ben Allaha dua ettim evladımızı verdi. Ben de içimden diyorum ki "o benim duamın karşılığıydı. Çünkü Rabbim isteme duygusunu sana benim duamla verdi":smiling_face:
Doğum hikayemde de böyle oldu. Ve daha defalarca…
Hani peygamberimiz diyor ya “ayakkabinizin bağına kadar Allahtan isteyin” diye. Sonsuz iman ediyorum ben buna. Ve inanılmaz güç buluyorum herkes karşısında. Çünkü beni duyan Rabbim var.

Gece gece içim ferahladı resmen yaa ne güzel insanın duasının karşılığını en güzel Allahın nasip etmesi temiz bir kalp ile açılan hiç bir el geri çevrilmez ya ertelenir, ya nasip olmaz çünkü Allah daha güzelini verir daha hayırlısını nasip eder amenna bu para pul mevzulsrında bizde aynn dediğiniz gibi alacağım herşeye ne gerek var alma vs vs laf eder aldırtmaz bi türlü maalesef baba evinde hiç böyle sorunum yoktu elhamdülillah babam ne istersem alırdı bugün bile kartların fotosunu bana aatıyo ne zaman lazımsa burdan al diye ama eşim öyle değil ne alsam sorun çıkarır vermez çok zaruri bir ihtiyac olmadığı sürece

O kadar haklısın ki… Ben de yakın zamanda ikinci kez AVM’de kaybettiğim altın bilekliğim için aglayacak oldum bir an için. Sonra dua etmek geldi içimden helalse bana geri verirsin Rabbim dedim. İlkinde araba koltuğunun altından çıkmıştı. Bu sefer gitti kesin diyordum AVM’de gezerken kaybettim diye. 1 saat yol geldik eve kadar. Numara bırakmış eşim yine de. Gecenin bir vakti bir numara aradı. Maddi bir şey için üzülüyorum diye de üzülüyorum bir yandan dua da ediyorum ama. Neyse müslüman bir hanım bulmuş bebek bakım odasında. Ertesi gün elimdeydi. Ne zaman içten dua etsem sinavlarimdan da gecmisimdir 9 yıl olmuş ilk üniversitemden mezun olalı şimdi açıktan yeniden okuyorum yine çalışmadan girdiğim her sınavı geçiyorum. Allah’ım nolur cevabı hissettir bana diyerek buldum hep. İçten ettiğim her dua kabul oluyor benim de… Dua güzel şey. Sadece darda kaldigimizda etmesek daha da güzel :heart:

Vallahi o kadar haklısın ki yapamıyoruz aslına bakılırsa bi tek rabbimize sığınmamız lazım da işte dünya işleriyle uğraşıp duruyoruz allahım bizi kendine yakınlaştırsın. İçten isteyince oluyor evet bende abimle kötü olduğum zaman öyle bi dua etmişdim ki ağlayarak beni ona muhtaç etme diye. Normalde çalışmayı düşünen yada çalışmak isteyen biri değildim çok geçmeden yalvar yakar bi tanıdığımız beni işe almak istedi. Israrla istemiyorum yapamam deneyimim yok dememe rağmen yardıma geliyim bari diyip gitmişdim sonra düşündüm çok fazla ben o adamın aklına nerden geldim neden beni istiyor diye allahım bana o kapıyı açmışdı sonrasında abim benden maddi destek bekleyip durdu hala derim belki o gün o duayı etmesem elbetde abimle aram düzelirdi ama ne laflarını çekmek zorunda kaldım ne de sitemini. Halis niyetle ne istersek rabbimiz geri çevirmiyor. Allahım sevdiğin kullarından olmayı hepimize nasip etsin