Birini seçme hakkınız olsaydı hangisini seçerdiniz?

Güzel anneler size bir sorum var :smiling_face:
Bir tane seçme hakkınız var seçenekler şunlar :

  1. Yemek seçmeden verdiğiniz yemeği bitiren çocuk
  2. Gece deliksiz uyuyan çocuk
  3. Kendi kendine oyun kurup oynayan çocuk
  4. İlk üçünün dışında sizin oluşturacağınız bir seçenek bıraktım. Buraya da sizin yazmak istediğiniz bir şey varsa yazabilirsiniz
    Haydi yorumları alalım şimdi :smiling_face:

Her verdiğimi yiyen çocuk tabiki​:grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes: deliksiz uykuda şahaneymiş ama yemek seçince yemeyince vitaminler düşüyor bunu göze alamam :grinning_face_with_smiling_eyes:

Deliksiz uykumuz yok herşeyi yiyen olsun​:heart_eyes:

Tabiki 1 herşeyi yesinde gerisi boş uykuyu her türlü alabiliriz :smiling_face:

  1. Olarak bağırmayan neşeli çocuk diyorum :joy::joy: diğer 3 ü öyle böyle gidiyor da kızım aşırı bağırıyor uykusuzluğa da tamam yemek başında saatlerime de tamam ama bağırması gün olıyor aynı tondan yüksek sesle bağırıyor üzülüyorum da ses tellerine bir şey olacak diye direniyor bir de
  1. Secenek var bizde 3. De azicik var iste . Benim maddemde disariya cikdigimizda misafirlik veya bi awm ye gittigimizde eve gelene kadar mizmizlanmamasi aglamamasi :face_holding_back_tears: olsun

Tabiki 1 :palms_up_together:

Kesinlikle deliksiz uyuyan çocuk :sweat_smile: bizimkinin iştahı maşallah elinden Biberon düşmez zaten. Yalnız başına da oynasın istemem zaten tabiki benimle oynamak vakit geçirmek ister sonuç olarak bir şekilde tüm sorumluluklar hallediliyor çocukla ilgilenirkende. Ama uykusuzluk beni mahvediyor. Şu aralar gece 1 buçukta yatıyorum 4 te kalkıyorum ve ertesi gün gece 1 2 civarında yatıyorum. Tüm günü uykusuz ve yorularak geçirmek çok kötü :frowning:

Kesinlikle gece deliksiz uyuyan bebek yemek illa yenilir kendisi de aç kalmak istemez ama uyku var ya uyku bilmiyorum yemek konusunda da çok seçici ama uyku bambaşka bir zorluk 18 aylık olacak inşallah saat 8 e geliyp akşam uyku saati yaklaşıyo elim ayağım titremeye başladı zulüm işkence benm için uyksu dayak yiyorum şakasız uyuyana kadar ayağımda sallıyorum bi saat tekme yiyyorum yanına uzansam saçımı başımı yoluyor gözümü oyuyor o yüzden beni yormadan uyuması deliksiz uyuması kesinlikle ve kesinlikle en büyük hayalim aylardr

Uykularr haram olduuu :((

Tabiki uyku benim için , fiziken ve ruhen çöktük ,söyle akşam onda uyuyup sabah 10 da kalksan annem keskee ,:heart_eyes:

Hiç düşünmeden uykuyu seçerim​:grin:

şekil A. Ne güzel menü hazırlamışım. Kıymalı tavuk sulu tatlı patates soğan sarımsak kabaklı çorba, makarna , kayısı hoşafı. İnsan ister ki şunları hevesli hevesli yesin bitirsin. Yedirmem tam 1 saat sürdü. Çorbanın çoğunu içti, makarnadan 10 adet yedi. Hoiafı asla içmedi sevmedi. Gelde sinir olma :pensive_face:

Çok kararsız kalsam da yemek yesin ya. En sinir olduğum sey. .Zorla yemek yediriyorum bir avuc yemek yiyor ama her yer yemek oluyor eliyle vuruyor kaşıkları. Benim üzerimde yemk olunca cıldırıyorum . Sırf bu yüzden oturup ağlıycam​:sweat_smile:

Bende şöyle her şeyi yiyen bebek isterdim. Yemek seçmesin bol bol yesin vitaminlerini alsın sağlıkla büyüsün isterdim. Ama yemek yedirmek o kadar zor ki anlatamam. Hem çok seçiyor hemde az yiyor. Ben yemek yapmayı seven biriydim şimdi mutfağa dahi girmek istemiyorum :cry:

Ek gıdaya geçtiğimizden beri bir bayılmadığım kaldı onun için verdiğim herşeyi yeme seçeneğini isterdim :joy:

Kuti makarnayı tane ile mi verdin birde zeytin ezmesi buldun mu ya :joy: ben suda beklettim geceden sonra sabah ezdim güzelce verdim de tuzu gitmişti zeytinin ama hafif acılaşmıştı sanki

Valla taneyle verdim :grinning_face_with_smiling_eyes: 3 tane birden verince boğazında kaldı mdüm koptu​:grinning_face_with_smiling_eyes: bazen 2 tane bazen bi tane olarak yedirdim :grinning_face_with_smiling_eyes: anca anca öğreniyo olsun​:grinning_face_with_smiling_eyes: zeytin ezmesi daha bulamadım ya. Zeytini sanırım kendim alcam ezme yapmcam küçük küçük bölüp direk yedircem . Ama kabuklarını soyarım onlar boğazına takılabilşyomuş

Benim oğlan da hala en ufak pütürde öğürüyor onlar alışana kadar biz kalpten gitmesek iyi. Zeytin konusunu da bende öyle yapacam sanırım. Evet kabukları takılıyor zaten esince bölünce soyulması rahat oluyor

Diyet zeytini var sanırım fora zeytin deniyor. Onlar yağsız tuzsuz oluyor. Onları ezmeyi deneyebilirsiniz hem tadı da bozulmaz.

Evet hemde o şekil zeytini bilsin istiyorum bende . Ezme olunca anlaşılmıyor ne olduğu. Tanıyarak yesin