Birkim konusu🌼

Direk konuya gireyim.

Ya cocuklu olunca her şey cok zor oluyor .Bildiğiniz üzere yazın bilezgim kayboldu ya da çaldılar deyim .. O gunden sonra bütün birikimlerimi harcadım.. Simdi altin almak istiyorum ama cesaret edemiyorum. Biz cok fazla disari çıkıyoruz… o yüzden evde saklamak cok güvenli gelmiyor büyük birikim için. Ben banka kartı kullaniyorum genelde nakit para çok nadir taşıyorum. Bildiğim kadarıyla kuyumcuya gitmeden kartaki paranı altina çevirebiliyorsun. Ben de böyle birsey düşünüyorum da aylik belli bir para atsam direk altin alsam cok güvenli olur mu bilemedim . Aranızda boyle yapan var mı yada degsik herkese fikir olacak, para biriktirme yöntemleri..

Malum ben alisveris delisiyim ..:woman_facepalming: tutumlu olamıyorum. Ama kizim buyumeden birseyler yapmak istiyirumm ..
Sizler nasıl birikim yapıyorsunuz.

Bence bi banka hesabı açın kendinzn eşinizn ya da kızınzn adına ordan bi miktar belirleyin her ay otomatik o hesabınıza para gönderilr kişisel ya da kaydettğnz başka hesaptan otomatik çekiliyor böylelikle birikiminz olur istedğnz zmn miktarı değiştiredeblrsnz

Ben 3 yıl önce işe başladığımda bir altın hesabı açtım. Aynı mantıkla mesela 1 gram olmasa bile 0,3 gram bile atabiliyorsunuz o ay ne kadar paranız varsa. O şekilde azar azar oraya ata ata 9 gr biriktirmiştim bu yıla kadar. 1 gr daha atarım sonra bilezik yaptırırım derken araba aldık sigorta parası yok tadilat parası derken hep oradan harcadık ve şu an orda sadece 0,10 gr kaldı :rofl: eşimin işleri düzelirse inşallah aynı şekilde yeniden biriktirmek istiyordum ama bu defa da bana o şekilde yapmamın doğru olmadığını söylediler. Faiz mi oluyor tam anlamıyorum o konuları gerçekten ama içim de rahat etmiyor. O yüzden tekrar kullanıp kullanmamakta kararsızdım araştıracaktım ben de. Yoksa çok iyi oluyor başımız sıkıştıkça ordan istediğimiz kadarını bozdurduk, bozdurmak da çok kolay bir işlem altın heeabından istediğiniz kadarını tl olarak tl hedabınıza aktarıyorsunuz her an kullanıma hazır.

Tek kötü yanı dışardan el ile aldığınız altına göre birazcık daha fazla para alıyor sanırım banka.

Otomatik olması da çok iyiymiş ben onu yapmamıştım o yüzden bazı aylar aktarmayı unutmuştum. Her aynı belirli maaş alanlar için güzel bir yöntem

Ben gecen ay basladim acilmayan kumbara aldim koktuk almak istiyorum kendi paramla yaklasik 1768 euro her ay100 atmaya basladim oyle biriktirmeyi dusunuyorum.esimle gorustum evdeki daha eski degil dedi eger alirsan biriktirirsin alirsin dedi.

Dünya katılım bankası dijital anlamda altın makas farkı daha az ben ordan karta başvur6 yaptım online

Orda altın hesabı açtım elime ne gelirse atıyorum

Ben birikim yapamam. Genelde ya bebeğime ya sevdiiklerime bişey alırım para tutamam elimde. O işi eşim hallediyor genelde. Onun birikim yöntemlerini anlatayım.

BES ( Bireysel emeklilik) hesabı açtı oğlumuz için. Her ay oraya 2bin lira para atıyor hamile kaldığımdan beri. Orda birikiyor.

Altın hesabı var bankada. Altın alıyor gayet güvenilir. Araba almak için mesela o altınları bozduk. Hiç bi zarar olmadı.

Gümüş alıyor yine bu ara çok yükselişte.

Fon ve hisse senedi alıp biriktiriyor . Aldığın hisse birden yükselişe geçerse çok iyi kazanımın oluyor.

Bazen toplu olarak elimize para geçerae de fiziki olarak bana bilezik yapıyor. Onun dışındaki herşey bankada

benim bildigim vadeli hesaplarda faiz oluyor. vadesiz altin hesaplarinda faiz olmuyor. ama makas araligi fazla oldugundan kar az oluyor. yani disarda altinin grami diyelim 5 bin ise orda sana 5300 e falan veriyor.

peki kredi kartindan oraya para atabiliyormuyuz

Krediden atamazsınız da direkt nakit avans çekip atabilirsiniz orayı sonra taksitle ödersiniz eğer kartın öyle bir özelliği varsa . Ama 100 200 bende ne bulursam öyle atıyorum

Tsk ederim kizlar. .:blossom:

Bende dün 70 tl vardi onu deneyim.dedim oldu altin hesabı yaptim .0,01altin oldu​:joy:ya en azından harcama yapmam diye düşünüyorum.

Insallah iyi olur. .Ben vakifffff bank üzerinden gidiyorum. Disari cikip para çekip aktarım yapmak veya evde saklamak cok uygun olmuyor.

Nasil yapiliyor

Sende mi yapcan.

Ben nakitle ceyrek aldim hep ewde hesabimda param war yarisini deniyeyim diyorum

Bende vakıf kartı olduğu için onun uygulamasından yatırımlara girdim orda da hesap aç var yada altin yatır gumus yatır tarzı şeyler ilk önce hesap açtım daha sonra da altın hesabı yaptim . Ne kadar para varsa atim

Bence uzun vade icin, cook para harcayan ben icin iyi birsey​:joy:

Ya ben evde olunca harcıyorum​:joy::joy::joy:çok birikim yapamıyorum en fazla 3.000 biriktirdim onu da hep harcadim​:joy::joy::joy:

Evleneli 3 yıl oluyor trendyolda sadece 70 bine yakın harcama yaptim​:see_no_evil_monkey::see_no_evil_monkey::see_no_evil_monkey:kocam zengin olsa niyderdik​:joy::joy::joy:

O zaman coook zarar ettiniz mi siz.
Ya cook zarar etmese ben onu da evde durana kadar bankada durması daha güvenli olarakdan haraket edeceğim.

Ziraat bankasindanda oluyormu ve nasıl oluyor acep

Bekle bir yapay zekoma soruyum​:joy: