Blender seti önerisi acil

İyi akşamlar Hanımlar :tulip:nasılsınız çoktandır uğramıyordum, kızlar bebeğim ek gıdaya başladı daha 3 4 ay önce belnder setimi çeyizmnden cıkardm hemen bozuldu bile sinbo markasndan almştm ama çok kötü çıktı ve ek gıda sürecndeym okdr ihtiyacım oluyor ki sağlam oneribilceğiniz seti varmı acaba hangi markadn almalym

3 yıldır bunun siyah olanını kullanıyorum çok memnunum.

Bunu 3 yıldır kullanıyorum öneririm :upside_down_face:

Bende 3 senedir bunun mor olanını kullanıyorum çiğköfte bile yaptık maşaAllah sapasağlam hala

Bende bunun siyahını kullanıyorum 3 yıl oldu çok memnunum

Bende bunu kullanıyorum memnunum ama mağazadan almıştım 4 yıl oldu.
Bundan önce de karacanınkini kullanıyordum küçük olduğu için anneme verdim o da gayet başarılı bir ürün. Eğer sizin için yeterli olursa onu da altta paylaşıyorum :smiling_face:

Çiğ köfte yapmadım ama portakallı kek yapmıştım

Anneme aldık yakın zamanda çok beğendik sizde bir bakın isterseniz

Bende 2021 den beri bunu kullanıyorum bi ara içine kuru ekmekleri koyup çekmek isteyince motor kısmındaki dönmesini sağlayan parça hazne kısmının üstünde kaldı bozuldu sandım evin kapısına gelen taksitciye tamire götürsün diye vericektim. Japon yapıştırıcısı damlat bi damla yapıştır geri yerine dedi öyle yaptım bi daha da çıkmadı :rofl:

Ben 2.5 senedir bunu kullanıyorum memnunum

Bende bu ürünü kullanıyorum 4 senedir çok memnunum 700 liraya almıştım ne kadar da artmış fiyat​:grinning_face_with_smiling_eyes:

Karacanınkini kullanıyorum bende 3 senedir çok da iyi bir ürün tavsiye ederim . Sadece bu tarz mikserleri ben mi kullanmayı beceremedim bilmem ekstra mikser de aldım stelves miydi markası nw

Hepinize ayrı ayrı tşkr ederim kızlar bende alıcam inşallah bikere olsun sağlam olsun enazından :kissing_face_with_closed_eyes::tulip:

Tek satılan ürünler, set içindeki ürünlerden daha güçlü oluyor genelde. Annemin büyük mutfak robotu seti var ama küçük parçalar için falan bu küçükler hemen elinin altında iyi oluyor diye ona verdim yoksa bende memnundum.

Bende mikseri çok kullanmıyorum evet dediğiniz gibi ondan yoksa bende robot alacağım da kışlık domates falan çekmek için ama şu an değil :rofl: bu küçük ama işimi görüyor

küçük ev aletlerinde Tefal markası iyidir