İyi akşamlar Hanımlar
nasılsınız çoktandır uğramıyordum, kızlar bebeğim ek gıdaya başladı daha 3 4 ay önce belnder setimi çeyizmnden cıkardm hemen bozuldu bile sinbo markasndan almştm ama çok kötü çıktı ve ek gıda sürecndeym okdr ihtiyacım oluyor ki sağlam oneribilceğiniz seti varmı acaba hangi markadn almalym
Bende 3 senedir bunun mor olanını kullanıyorum çiğköfte bile yaptık maşaAllah sapasağlam hala
Bende bunun siyahını kullanıyorum 3 yıl oldu çok memnunum
Çiğ köfte yapmadım ama portakallı kek yapmıştım
Bende 2021 den beri bunu kullanıyorum bi ara içine kuru ekmekleri koyup çekmek isteyince motor kısmındaki dönmesini sağlayan parça hazne kısmının üstünde kaldı bozuldu sandım evin kapısına gelen taksitciye tamire götürsün diye vericektim. Japon yapıştırıcısı damlat bi damla yapıştır geri yerine dedi öyle yaptım bi daha da çıkmadı ![]()
Bende bu ürünü kullanıyorum 4 senedir çok memnunum 700 liraya almıştım ne kadar da artmış fiyat![]()
Karacanınkini kullanıyorum bende 3 senedir çok da iyi bir ürün tavsiye ederim . Sadece bu tarz mikserleri ben mi kullanmayı beceremedim bilmem ekstra mikser de aldım stelves miydi markası nw
Hepinize ayrı ayrı tşkr ederim kızlar bende alıcam inşallah bikere olsun sağlam olsun enazından ![]()
![]()
Tek satılan ürünler, set içindeki ürünlerden daha güçlü oluyor genelde. Annemin büyük mutfak robotu seti var ama küçük parçalar için falan bu küçükler hemen elinin altında iyi oluyor diye ona verdim yoksa bende memnundum.
Bende mikseri çok kullanmıyorum evet dediğiniz gibi ondan yoksa bende robot alacağım da kışlık domates falan çekmek için ama şu an değil
bu küçük ama işimi görüyor
küçük ev aletlerinde Tefal markası iyidir






