Peluş kıyafeti yapmış olmasın? Hep peluş mu giyiyor
Hayır sadece bugün giydirdim çıkardım ılık suyla pamuğu ıslatıp sildim kurumasını bekliyorum pişik kremi süreyim dedim ablam ışılık olduğunu söyledi bilemedim
Sanki peluş alerji yapmış gibi duruyor çörek otu yağı sürün geçer inşallah
Sanırım ondan oldu onu çıkarttım Havva aldı boğazı ılık suyla sildim rahatladı biraz şuan uyuyor yarın sabah denicem çörek otu yağının
Evde de peluşla durduysa sıcaktan alerji yapmış olabilir toparlar merak etmeyin🫶🏻
Hatta yaptım giydirdim bide sobada yanıyor evde sanırım ondan oldu bidaha giydirmem asla köyde havalar çok soğuk üşütüp hasta olur düşüncesiyle sıcak tutar diye giydirdim ama hiç iyi Bir şey yapmadım
