Kızlar doğumdan sonra malum kiloları veremiyorum kiloyu geçtim göbeğim beni çok rahatsız ediyor bende bölgesel incelme yaptırmak istiyorum da aranızda yaptırıp memnun kalan varmı
Bende istiyorum şurda bekleyeyim ![]()
Merhaba, ben pilates egitmeniyim ve içinde bölgesel incelme, su kadar vakitte bu kadar kilo, bilmem ne çayları, kahveleri cümlesi geçen her sektör büyük bir para tuzağı. Beslenme ve egzersiz duzenlenmedigi sürece hepsi kısa süreli hatta çoğu zaman sonuç vermeyen yöntemler. İşin komik tarafı gelenlere beslenmene dikkat edersen ve pilatese gidersen çok iyi sonuç alırsın diyorlar. Zaten bunları yaptığında ve ehil bir antrenörle çalıştığında bunlara gerek kalmıyor.
Canim aslında evde de yapabilirsin ..Yemene dikkat et ve bol su tüket.. ac karnina spor yap ben bir ara yapiyordum. İse yariyordu ..Suan cok yoğun olduğum için yapmıyorum.
Bana gerek kalmıyor saolsun öğrencilerim kocam ve cocuklarım benı eritiyor ![]()
İnsanın psikolojik olarak kilo vermeye hazır olması gerekiyor sanırım, yoksa ne kadar kilo aldım yine üzülsek de bir adım atmadıkça hiç bir sonuç alamıyoruz. Ben öyleyim açıkçası bu aralar çok şikayet ediyorum kilo aldım diye, ama yemeyi de hiç azaltmıyorum bir yandan. Dün akşam tartıda son kilomu görünce o kadar moralim bozuldu ki şu an aç aç oturuyorum kahvaltı bile canım istemedi. Bu moral bozukluğum devam ederse kilo da veririm inşallah
yemeyince veriliyor gerçekten başka çaresi yok, biraz da hareketle ve sporla desteklemek gerek. Bekarken bi uygulama yüklemiştim ordaki hareketleri her gün yapardım 1 ayda bile çok güzel kilo verip sıkılaşmıştım. İlk günler her yeri ağrıyor insanın hareketler zor geliyor ama sonra alışınca hem çok kolay geliyor hem de içinizden geliyor yapabildiğinizi gördükçe. Hem de en sağlıklı yöntemler bunlar, ben de çaylara detoks sularına filan pek güvenmiyorum.