Boşanma aşamasındayken anne evine dönmek

Eşimle iki senedir evliyiz kumar karı kız uyuşturucu uyuşturucu bağımlısı eve gelemez sürekli evi terkeder aldatti hep çok zor zamanlardan geçtim kira sozlesmemi iptal edip depozitoyu içerden aldımelektrk su abonemi iptal etti eve gelmedi hep yalvrdm eve geldim diye nerdeysen gittim aldım geldim baygın anlarına şahit oldum daha neler neler bir senedir böyle hep sana verdim affetim ama bu son raadeydi ev sahibi çıkardı sokakta kaldım bitane çocuğum var anneme yerleştim ve sabah annem bana sormadan benden habersiz eşyalarımı karistirip botunu Almus giymiş ya insan bir soylrr sorar sen ciksrirmisin diye en nefret ettiğim şeylerden biri biliyorum bukdr şey yaşamam rağmen botmu takildigin diycksiniz takildigin şey esylrnin karsitirlmasi düzeninin olmaması Allah’ın izniyle çalışıp gece işinde ev tutucam kurtulacam diyemiyor da habersiz girmeyin hemen düşman kesiliyorlar mecbur dişimi sıkicam bilmiyorm ya caresizim

Merhaba canım bence Anne evine dönerek çok dogru karar almışsın uyuşturucu denilen illet ınsanlara neler yaptırıyor bebegın de varmış onun sağlığı acısından sakın bır daha evine dönme Annene de takılma onlar bızım büyüğümüz bizler gıbı düşünemiyorlar sen şanslısın ki dönebilecek bır evin var herşey zamanla düzene girer inşallah :folded_hands: istediğin gıbı bır hayatın olur

Hayır daha önceden aktiftimde burda sonra sildim fln erkek değilim şuan annemgildeyim çocuğumla ne yapcagimi bilemiyorum öyle dertleşmek için yazdm bı baktım botunu giymiş tisortumu giymiş izinsiz haber vermeden karıştırıp giymiş ne kadar sinir oluyorum ya bir an önce gitmek istiyorum bu evden insan bı der giybeilirmiyim jaristiririmi insan özel eşyaları

Birşey soracam kocanla evlenirken sırf baba evinden kurtulayim diye mi evlenmiştin? Çünkü aile ortamında huzur bulamayan,baskılandığını düşünen özelikle kız çocukları ilk çareyi evlenmekte buluyor veya evden kaçıyor. Hani öyle ise tekrar baba evine dönmek size bu yüzden zor geliyor ve yaptıkları herşey gözünüze batıyor olabilir.Hislerime görede rahat değilsiniz orada. Acı ama gerçek çoğu kadın zaten babamin evi burdan farksız mı diyerek kocaların her türlü şiddetine, zorbalığına katlanıyor..Allah ım size iyi gelecek insanlara karıştırsın sizi.

Evet aile evinden kurtulmak için annemin ikinci evliliği ve üvey baba fln vardı hiçbir zman rahat edemedim hep aşağılanma hep hakaret içine kapanık bir kixdm ama eşimi çok seviyordum severek evlendim kendi düzenini kurmak için bu evden kurtulmak bayramımdi resmen ama buraya gelmem ve çocukla mental sağlık açısından zorluyor eşimde uyustucu bağımlısı karı kızı var karı kixa para yedirtdi grosutu buluştu eve gelmiyor şaştım kaldım affetim ama yapck bsy yok boşanmaktan farklı mecbur boşanmam gerek nasıl ayrı eve cikicam çocukla nasıl yapicam bilmiyorm ve saygı yok ben çocuk değilim bir kadinim ve insan özel esylari izinsiz karistiramas ben bu eve geldim diye bana isteklerini yapcklrimi hersyime ksriscklrni sanıyorlar esylrni giyiyorlar karıştırıyorlar bsyde diyemiyorum ters olcaz kavga etcex çocuğum var nereye gidecem sonra para biriktirmeye calisiyorm

Sana nacizane fikrim olacak. Kadın sığınma evine gidebilirsin. Ve orada kendine iş bulana kadar muhlet var sanırım tam detayini bilmiyorum ama arayıp bir bilgi alabilirsin yada gidip konuşarak. Bu gerginliğini çocuk illa hissedecektir. Ve sana saygısı,sevgisi olmayan bir ortamda o çocuk ne kadar itibar görecek?

Kadın sığınma evine gidersem çocuk ne olucak bilemiyorum laf söylüyorlar esylrni taksiyle getirirken para gitti fln evimi özlüyorum insan evini özler ya bakıp bakıp evimi özlüyorum kira sozlememi iptal edip depoziot paramı alıp beni sokağa attı evimi özlüyorum kendi düzenini Allah’a havale ediyorum karismiyorlae yani paranı topla çalış kendi evine çok diyorlar inşallah toparlanirim dua edin

Dua ederiz de çocuğunla gidebiliyorsun canım. Lütfen bak hiç kimse için değil sadece kendin ve çocuğun için araştır ihmal etme. Çokta orada durma.

Arastiracam ama annem çocuğuma iyi bakıyor yani ben çalışırken kim bakicak bakıcı olsa bile bilemiyorum ya ve ben çocuğumu dört aya kadar tek emzxirebildim sürüm hiç yoktu mama takviyesiyle dördüncü ayda aldatilmamla lohusayken daha tam kendime gelememisken sütüm kesildi imtihanın bitmiyor

Okurken içim cızlıya cızylıya okudum RABBIM hakında hayırlısını nasıp etsın bıraz sabır et kendıne çalış paranı bırıktır ayrı eve çık o zaman bebegınde büyür ALLAH yardımcınız olsun

Allah yar ve yardımcınız olsun. Kurulu düzeni insan tabiki özler , ama sana tavsiyem kesinlikle arkana bakma . Çocuğun için o baba ile aynı ortama getirtme , kendine acıması olmayanin evladına ne faydası olur ki . O artık düşmüş o yolda , ailesi abisi anası babası elinden tutarsa ne ala . İptal etsin sözleşmeni boşversene , orda o evde onca sıkıntıyı stresi sen çektin, o anılarla hala orda kalmak nasıl istersin. Annenin botunu alması, kıyafetini giymesine hiç takilmadim bile o kadar büyük sıkıntı çekiyorsun ki ufacık şey gözüne batmis. Sığınma evine git . Kafa olarak belli muddet kendini topla sonra evladin için ise bak , çalış .

annen çocuğuna çok iyi bakıyorsa sen alıp giydiği bir bota kıyafete mi takildin yani .çocuğuna annen baksın bir iş bul çalış dizinin dibinden de ayrılma anneciginin çocuğuna ne güzel bakıyormuş işte geçmişi bırak bağımlı birisinden hayır gelmez çocuğuna da zarar verir uzak dur

Anneciğim cocuga bakıyormuş ne güzel çalış sende idare et snra çocuk okul yaşı olunca 1+1 eve çık üvey baba sıkıntısı da anlıyorum seni böyle ypmsl n

Takmadimda bilemiyorum doluyum yani ve izinsiz alınması hoşuma gitmedi karıştırılması saygı yok eşimi rüyamda gördüm az önce bana çok çektirdi ya o evde kalmak tabiki istemezdim anılarla sadece bana bir müddet verilseydi calissaydim toparlansadyim farklı eve ciksaydim bana hiç bu sana taninmadi karı kız uyustucu için heryerden para arıyor maaşını aldı hepsni yedi beş kuruş vermedi demedi al çocuğumun ihtiyacı varmi demedi ottelere goturyorlar karı kizi yiyiyor içiyor çocuk okul yaşına gelmesine daha çok var daha 10 aylık Allah’ın izniyle bı ev parası birazda bsylr biriktirip çıkmak istiyorum kdursun benim ayaklrmn üstünde durusumu görünce muhtaç olmadan kendime çocuğuma ayrı ev tuttuğu duyunca çabaladım ilişki bitmesin diye bihafta yalvardim güzel konuştum gel evimizi ailemizi bozmayalım biliyormysun umrunda bile olmadı tlfnlri zor açtı kendi yolunda yani menyal olarak iyi değilim icipicip bana satmaları çocuğumun bir buçuk aylıkken kafası güzeldi çocuğun üstüne atladı hiç pişman değil sadece benim gozyaslrimla o adamın cenazesini yıkasınlar

Merhaba Elif, bence senin önce ondan tamamen bağını koparman gerekiyor. Gelecek için bile kendi ayakların üstünde durup ona bunu göstermek için çabalıyorsun halbuki senin bu durumda sadece çocuğun için bunları istemen lazım. Bırak o senden uzak olsun ne yaptığını bilmesin görmesin. Evet sen toparlan ayağa kalk iyi bir geleceğin olsun ama bunu çocuğun için yap. Annen çocuğuna bakarken sen de çalış, eğer bir meslek sahibi değilsen önce hazırlan meslek sahibi ol ondan sonra çocuğunla ayrı bir yere geçmeyi düşün. Çünkü bu devirde işçi olarak bir işe girersen geçinemezsin ki hem kira hem giderler hem çocuğun masrafları. Yani şu an bence eşinle boşanmayı hızlandırıp ondan sonra diğer şeyleri planlaman gerek.

Okd rpislik bir insanki torbacilik bile yapiyorne ararsanız var bosanicam önce iş bulmam lazım işlemler için benmle dalga geçiyor baro avukatı seninle ilgilenmicek davayı kaybedeceksin para almadığı için ilgilenmicek benim üç tane avukatım var diyor bı yandan da çalışıp en iyi bosnama avukatini kendim tutmak istiyorum bilmiyorum yaşayıp gorucez

Davayı kaybetme sebebin ne ? Sen avukata bağımlı olduğunu soyle , mahkeme kan idrar vs tüm testleri ister zaten , kaybetme imkanın yok ki . Çok çok haklı sebep ile ayrılmak istiyorsun. O adam o yolun yolcusu , bunun ilerisi halisunasyonlar görme , sizofreniye baglama ve belki şizofreni bile olur . En doğru karar ondan kurtulman

en iyi avukatı tutmaktaki amacın ne mesela seni savunmasını gerektirecek yuzkizartici bir durumun mu var . çocuğu vermemek için yapıyorsan zaten vermezler ona bagimlida zaten senin avantajın çok ki .kaç tane avukatı olursa olsun kanun belli cocuk küçük sen de kalır .sen de mi bagimlisin yoksa

Benim sigaram bile yok işim olmadığı için velayeti almasından korkuyorum üç tane avukatım beni korur kollar diyor sen öyle kalırsın diyor dalga geçiyordu ya zaten herşeyin kanıtti var oteller kayitlrni istetircem banka hesplrndaki kayıtları kendi gozumle gördüm otele verdigi parayı yazışmalarını para atmasını msjlri yok işte msjlri silindi msjlr olsaydı kanitlrm daha güçlü olucakti sağda solda bayildigina ait videolar herkes çekip bak kocan ne halde gör diyip bana atıyorlardı yani tam bir rezil

Hayır değil