Boy ve kilo

Kızlar oğlum 11 aylık 4 günlük boyu 72 sizce nasıl kilosu da 9.380

Bizimkide 10 aylik 8.5 kilo 71 boy doktor gayet guzel kilosu ve boyu dedi kafana takma normal

Teşekkürler

Kafa çapı ne pekicbnm oğlum da aynı aşağı yukarı kilosu boyu

Sadece kilo ve boya bakildi

1 ay sonra yaşına girecek oğlum ama boy ve kilo olarak ufacik daha minik duruyor doktorda minik bir bebek diyor etraftaki lerde öyle çok üzülüyorum

Etraftakilerin dedigine bakarsak ohooo onmli olan saglikli olmasi ben bisey dediklerinde cvplarini weriyorum susuyolar sglikli olmasi dha iyi

Dun bakildi . 8,5 aylik .
Boy 71cm
Kilo 8.700
Doktir gayet iyi dedi .

Bencede sağlıklı olsunlarda bide şöyle birşey var benimkinde yemek tutuyor ağzında ikinsaat falan bekliyorum bir kahvaltı icin

O kotu iste

Evet ya ağzına yemeği faln koyuyrm ama bekle bitecek agzindaki

Önemli olan sağlıklı olması elbette şükür iyiyiz 1 yaşta kan tahlili bakariz dedi doktor. Bnmkide çok iştahsız iki lokma bişey yesin diye akşama kadar peşindeyim hele kahvaltıda bişey yemiyor napicam bilmiyorum

Bizde de demir ve B12 eksikliği vardı ilaç verdi

Benimkide aynı yemiyor hiç bişey geçen aydan beri hiç kilo almadı 8 ay 10 günlük 7600 kaldı yese artacak ama yemiyo sadece emiyo oda kilo aldirmiyo demekki artık herşeyi yemesi lazım ama yok ne yapacam ne yedirecem :face_exhaling::face_exhaling:

Valla zor ya yemeyen çocukla uğraşmak zor

Yemeyen bebek çok zor yaşına girecek minicik hala. Yemediği için kilo almıyor emiyor bnm oğlumda emdiği içi. Süt şişkinlik yapabilir demişti doktor o yüzden mi yemiyor bilmiyorum

Bir ay önce çok güzel yiyordu ne versem silip süpürüyordu ne oldu bilmiyorm bi anda yememeye başladı bende anlamadim

11aylık boyu en son 77.5 kilosu da 11.700 idi

Üzülme minyon bir yapısı olabilir bebeğinin benim bebeğimde minyon 7 aylık kızım 5 uaşında o da minyon canını sıkma

Bizimde bugun kontrolumuz vardi 5.5 aylik oglum 70 cm 8 kilo cikti gelişimi onde gidiyor dedi ben ek gidaya 5 aylikken basladim ozel yaptigim bisey olmadi ne yediysem ona da tattirdim suan maasallah herseyi yiyor yemek gorunce heyecanlanan bebeklerden :see_no_evil_monkey: