Boykot olmayan emzik önerisi

Hanımlar merhaba,

Kızım 6 aylık olmak üzere, doğduğundan beri philipsin emziklerinden kullanıyorduk. Meğer o da boykotmuş. Şimdi yapısı ona benzeyen boykot olmayan bir emzik arayışındayım. Öneriniz var mı?

Yıllardır başta İsrail ve Amerika olmak üzere zalim Çin’i de boykot etmeye çalışan biri olarak tavsiyem: Wee Baby. Uygun fiyatlı ve kaliteli. “Burda Bebek” şirketine ait. Türk malıdır.

Bende Wee markası kullanırım yıllardır memnunum boykot ürünü diye kullanmayı biraktiğiniz içinde sizi tebrik ederim :heart:

Yeni alacağım hiçbir ürünün boykot olmamasına ciddi derecede önem veriyorum…

Sepetime ekleyeceğim teşekkür ederim :heart:

Sepetime ekleyeceğim teşekkür ederim :smiling_face_with_three_hearts::cherry_blossom:

Bende merak ettim niye bunu sorguladığınızı:joy: bunu yapmadan yaşayan insanlar var tabi bende bilmezden aldım eşyalarımın bazılarını emzik de öyle son zamanlarda wee baby almaya başladım ve gayet güzel de genel olarak da ev malzemeleri yerli üretim mallar almaya çalışıyoruz artık özellikle son 1 senedir o malum markalardan bir şey yemeyiz önceden çok giderdik ama kestik . Takdir ederim @Rabia2 hanım güzel bir başlık olmuş :heart:

Özellikle bebek ürünlerindeki boykot markalar neler ya. Gerçekten unutuyorum sürekli bi yere not almam lazım . O kadar içimize girmişler ki neyi evde elimw atsam boykot ürün :woman_facepalming:t2::woman_facepalming:t2::woman_facepalming:t2:

Ben de öyle gerçekten farkında olmadan alıyorum sonra çok üzülüyorum. Geçen gün de savaşta yıkılan bina enkazından bir yaşında bir bebeğin cansız bedeninin çıkarıldığı bir videoya denk geldim. Oturdum hüngür hüngür ağladım. İnsan anne olduktan sonra daha da hassas oluyormuş biz kılına zarar gelse mahvoluyoruz. O zamandan beri de hep aklıma geliyor daha fazla dikkat ediyorum boykot ürün almamaya. Zaten dikkat ediyordum ama unutarak da almak istemiyorum artık onların hiç bir ürününü.

Benim gözlerim yuvalarından fırlayacak gibi büyüyor korkudan. Üzülmekten ziyade artık korkuyorum savaş bizi bulduğunda biz bu kadar Allaha teslim olbilecek miyiz. Ne bileyim en ufak şeyde isyan edebilen bir insanım. Hemen neden ben? Diyorum tövbe ya. Böyle birşey olsa nasıl bazı değerlerimi koruyabilirim aklım almıyor. Onlar gerçekten müslüman insanlar ve Allah diyolar başka birşey demiyolar. İşte bende sonumu düşünince çok korkuyorum. Ve bu savaştan biz çocuklarımızı koruyabilecek miyiz. Ürünlerini bizim almamamız yetmez ülkenin kapıdan içeriye sokmaması lazımdı. :woman_bowing:t2:

Aynen öyle çok şey var söylenecek, ama ancak elimizden geldiği kadarını yapıyoruz işte. Rabbim korusun evlatlarımızı, ülkemizi.

Amiiin canım amiiiiiiin amiiiin

https://www.instagram.com/temizcanta?igsh=Zndzd2VyajVleG05 bir hesap buldum burda yayınlamışlar

Teşekkür ederim canım

Rica ederim :heart:

İnstagramım olmadığı için belli bi yer ekadar bakabildim gerisine bakılmıyor​:grinning_face_with_smiling_eyes: ben bşka yerlerden araştırayım bi bakayım

@AybikeKrp hanımın gönderdiği linkten ben fotoğraf çektim buraya gönderiyorum hemen :smiling_face_with_three_hearts:

Oooooooy oyyyyyy​:woman_bowing:t2: lansinoh ve mustela beni üzdü. Çok sağ ol canım :purple_heart::purple_heart:

Wee baby önerebeblrm bnde ayrıca boykota önem vermenz çok güzel Allah razı olsun bizde yıllardr boykot ürün almayız elhamdülillah bende eşimde bu konuda inanın çok titiz davranıyoruz geçende eşimin bi akrabası bize geldiler boykot konusunda ne kadar hassas olduğumuzu bilmelerine rağmen coca cola almşlardı onu evime sokmak istemiyorum dedim bişey olmaz biz içeriz dediler mecbur içtiler benm eşim kola bağımlısı olmasına rağmen o da hiç içmedi bende onlar gitti az bişey kalmştı balkona koymuşlardı sabah oruçlydm ne oldu anlamadım aşırı derecede canım kola istedi hmn kolayı döktüm lavaboyu içmedim elhamdülillah bu akşam da kardeşmden dondurma istedm alması için özellikle magnum cart d’Or algida alma dedim gitmiş algida almş fişi de atmış yoksa iade ederdim eşimde kızdı inan o dondurma boğazımzdan geçmez ne yapablrm bilmiyorum parasını da verdi