Böyle yediren varmi

İşleniyor: IMG20250627142556.jpg…başka türlü yediremiyorum arkafaslae böyle az az ağzına akitiyorum yutuyo mama sandlayesinde ağzını açmıyor yada tukuruyo

Yeni mi başladınız ek gıdaya acaba? Alışma süreci için sandalyeye oturtup oyuncaklarıyla oynasaniz. Belki alışır. Sevdiği şeyler verin eline ağzına götürüp oynar biraz. Böyle alıştı diye devam etmeyin bence çook zahmetli valla sizin de bebeğiniz için de. Dik durması lazım en başta ne yediğini görmesi lazım.

Yok aslında iki aydır uğraşıyorum yedirmeye oturuyor ağzına kaşığı uzatıyorum acmiyo tukuruyo masada çok denedim aslında hastalık öncesinde biraz yemeke baskamisti şuan hiç istemiyor hastalgiida iyilesti

Böyle yemeye başladığı an sandalyesine oturtunca ne yapıyor ?

Önce sandalye deniyorum yemezse böyle yediyorim bunu çok nadir yapıyorum hastalandığında ek gıda hiç yemedi unutmuş olabilirmi o zaman yine azda olsa ağzımı açıp yiyordu

Gün içersinde mama sandalyesinde sık sık oturutiyorum yemek yemese bile zaman geçiriyor

Yaa ama hem çok tehlikeli, hem de o şekilde verince yutmaktan başka çaresi yok ki yapma annesi​:pensive_face: isteyerek yemiyorsa zorlamamamız gerekiyor ek gıda döneminde. Yemek yemek çocuk için de keyifli olmalı. Belki sabretseniz kendiliğinden 1 ay sonra iştahla yiyecek ama bu şekilde devam edince normal mama sandalyesinde yemeye alışamaz bence.

Bence yemek vermeden bir süre sizin yemek saatinizde mama sandalyesine oturtun sizi yemek yerken görsün. İlgisini çekerse uzatın ona da deneyin. Tabi anne olarak birçok yöntem denemişsinizdir siz ama aklıma bu geldi. Yatarak yedirince Allah korusun nefes borusuna kaçabilir.

Yemiyor diye hiç endişelenmeyin bence bende 3 ay her gün denedim kızımda açmıyordu ağzını. Bazı günler atlayıp sonra yine denedim araya bir hafta koyduğum zamanlarda oldu 8 aylıkken yemeye başladı. Her çocuk aynı olmuyor zamanlarını bekliyorlar mama sandalyesinde açmıyorsa orada ısrar etmeden her yolu denediyseniz bekleyin

Aynen haklısıniz

Evet aslında biz yerken ağzını açıyor ama ona özel yaptıklarımı yemiyor bizimilerde ona uymuyor bir hafta öncesi az olsa yiyordu ama hastalandı bu aralar hiç bir şey yemiyor

Evet çok haklısınız bende çaresiz kalınca yaooyordum aslında yemiyorsa zorlamayom o zaman

Aynen çok denedim başta bir ay erteledim dış çıkarıyordu 7 aya basalai tekrar başladım az az yiyordu bu son bı haftadır yine ağzına bişe surmyir aslında kan değerlerim düşmüş onun da benimde ondan ek gıdaya biran evvel alsitirmak di amacım

9 aylık kızım beraber yiyeceğimiz zaman mama sandalyesinde oturtuyorum valla böyle ona özel bişey yapınca ben de böyle yediriyorum

Bizimki de uzatınca yemiyor mama sandalyesinde ben de önüne koyuyorun parça parça kendi debeleniyor ama dediğin gibi herşeyi tukuruyor, o tukuruyor ben elimle geri veriyorum o tukuruyor ben geri veriyorum bakalım ya hep reddedecek yada ben başaricam :rofl::person_facepalming:t2: ama mesela şeyi farkettim muzu çok seviyor yemeğin başında az muz verirsem başka bişey asla yemiyor ama tatliyla başlamazsam biriki yiyor en son da muzu veriyorum

Belki üst dişler geliyordur o zaman. Tez zamanda ne sorunları varsa çözülsün sağlıkla beslensinler inşallah

Yuruteci varsa yuruteç ile dene .
Ben bazen sepeklik yapiyorum yemeyince güldürerek yediriyorum . Yurtuce koyunca da eline salatalik ,karpuz fln veriyim dis olayi varsa rahatlasin diye ..salatalik dene eline ver agizina gituruyor mu? Her yemejte mi oyle bir de onu takip et belki hastalandiginda bazi tatlardan tiksinmis olabilir.

Valla benim oğlum benim sütünden başka bişi yemiyor ne muz ne yoğurt bana bakınca gülüyor konuşuyor yemeği gordumu tabana kuvvet e zorlayınca kusuyor zorlamasam olmuyor mecbur yere yatirp veriyorum başka türlü ağzını açmaz

Muuz ezipmi veriyorsun