Bebeklere zehirli emzik uyarısı: Türkiye’de de satılan ünlü markalarda BPA tespit edildi!
“Çek merkezli tüketici örgütü dTest’in testlerine göre, Avrupa’da satışta olan üç marka; Philips Avent, Curaprox ve Sophie la Girafe emziklerinde “BPA içermez” etiketi olmasına rağmen BPA izlerine rastlandı.”
haberini okudum şimdi, iki bebeğime en uygun olan Philips diye onu kullanıyorduk. Düşündürücü bir haber, beyin fonksiyonları,cinsel gelişim ve bağışıklığı etkileyen bir madde olduğu bilgisi de haber mevcut
Hiç o markaların emziğini kullanmadım iyikide almamışım Wee marka hep kullandım artık kendimizi çocuklarımızı nelerden koruycağımızı şaşırdık aldığımız hava bile zehir yiyecekleri kullandığımız ürünleri eşyaları geçtim
Amann valla taş devrine dönsek iyi heralde . Dumansız hava, yeşillik, doğa… Şuna bak özenle büyüttüğümüz bebeklerimize neler yapıyorlar. Etiketlere veya açıklamalara bile güven yok.
gerçekten öyle bu gida plasktikleri için ayri prosedürler ve testler var fazlasıyla ama bu sektörde çalıştığım için biliyorum bazen firmalar testleei istediği şekilde değiştirmek için yardımcı oluyorlar cüzi bir miktar vererek bu işlemi yaptirabiliyorsunuz böyle söylediğim için firmayı zan altinda da bırakmak istemem
Denetim mekanizması yok ki ülkede bizler de üzerinde yazılana çizilene inanıyoruz mecburen en iyisi diye alıp kullandık şimdi böyle haberler görünce üzülüyoruz tabi
aslında bu tür işleri yapan firmalar her sene denetime girme mecburiyetinde kalite standartları için mutlaka belge almaları gerekli ama inceleyen danışman test sonuçlarını detaylı incelememiş olabilir diye düşünüyorum yoksa imkanı yok bu ürünlerin satışa çıkarılması mümkün bile değil