Bebeklere zehirli emzik uyarısı: Türkiye’de de satılan ünlü markalarda BPA tespit edildi!
“Çek merkezli tüketici örgütü dTest’in testlerine göre, Avrupa’da satışta olan üç marka; Philips Avent, Curaprox ve Sophie la Girafe emziklerinde “BPA içermez” etiketi olmasına rağmen BPA izlerine rastlandı.”
haberini okudum şimdi, iki bebeğime en uygun olan Philips diye onu kullanıyorduk. Düşündürücü bir haber, beyin fonksiyonları,cinsel gelişim ve bağışıklığı etkileyen bir madde olduğu bilgisi de haber mevcut
Hiç o markaların emziğini kullanmadım iyikide almamışım Wee marka hep kullandım artık kendimizi çocuklarımızı nelerden koruycağımızı şaşırdık aldığımız hava bile zehir yiyecekleri kullandığımız ürünleri eşyaları geçtim
Haydaa biz de aventin biberonunu kullanıyoruz onun biberon emziğinde de mi rastlanmış acaba 
Marka olarak bakmak lazim olaya emzikde varsa biberondada vardir kesin. Bizde biberonunu kullaniyoruz 
Bizde maalesef kaliteli olmasına aldandık ve bütün emzikler Philips bakalım ne olacak sonucunda
gerçekten öyle bu gida plasktikleri için ayri prosedürler ve testler var fazlasıyla ama bu sektörde çalıştığım için biliyorum bazen firmalar testleei istediği şekilde değiştirmek için yardımcı oluyorlar cüzi bir miktar vererek bu işlemi yaptirabiliyorsunuz böyle söylediğim için firmayı zan altinda da bırakmak istemem
Doğru diyorsunuz bencede kauçuk kısmında olduğunu düşünüyorum bende
biberon dahil ilk çocuğumu onunla 2 yaşına getirdim ama çok üzgünüm böyle şeyleri sonradan duyunca insan kendini de sorumlu hissediyor
Denetim mekanizması yok ki ülkede bizler de üzerinde yazılana çizilene inanıyoruz mecburen en iyisi diye alıp kullandık şimdi böyle haberler görünce üzülüyoruz tabi 
aslında bu tür işleri yapan firmalar her sene denetime girme mecburiyetinde kalite standartları için mutlaka belge almaları gerekli ama inceleyen danışman test sonuçlarını detaylı incelememiş olabilir diye düşünüyorum yoksa imkanı yok bu ürünlerin satışa çıkarılması mümkün bile değil