Bu atak nasil basliyo 🥲

Bacim saat 7 dede normal keyfo supurmemissinki benimde altta 4 tane erkek cocugu olan kadin var kocasi cezaevinde bebeler bi beni degil binayi bikdirdi gece gunduz durmuyolar gunduz neysede gece sknti bacim gumbur gumbut kosuyolar surekli bagiriyolar imza toplayip cikartacaklardi biraz sakinlediler . Yaslilar oyle bacim en ufak sese rahatsiz oluyolar valla

Aynen valla ayda yılda bı kere süpürdüm oda çocuklar biseyler dökmüs laftan anlamıyorlar çocuk bunlar kış ayı bı yerede gidilemiyorlae oyun oynuyorlar öyle kosturmamda ben kızarım ama sessizliğe alışmışlar kendiler iki aile yadiyorlar sesleri onlarında geliyor

İyi huylar kalsın kötüler gitsin ya :sweat_smile:

Gelmez olurmu ses gelir tabi bacim bide iki aile diyon kosturan bebe olmayinca kendi sesleri gelmiyo saniyolardir bisey derse sende soyle valla

Aynen öyle cnm