Canım sıkılıyor herhalde napayim derdimi sizden başka anlatacak kim var ya kime söylesen he dyip geçiyor ama siz öyle misiniz ne güzel öneriler sunuyorsunuz cevremdekiler kıskanç olduğundan iyi bişey de demiyorlar bnde her üzüldüğümde buraya geliyorum yine üzüldüm geldim sildim kaç kez affedin canlarım![]()
![]()
Kimin canı sıkkın ve yalnız değil ki burada
Merak etmeyin sakin olun öncelikle. Yapmak istediğiniz bir şeyler var mı imkân dahilinde onları bir listeleyin şu an hemen. Ne yapmak isterseniz onu yapmaya başlayın. Biraz kendinize bakım yapın mesela. Yoksa çıkıp alın yarın hemen. Kendimizi çok ihmal ediyoruz bunalıyoruz. İç sıkıntısı oturdukça çöker. Keyifli birkaç video izleyin gülün biraz
her şeyi şöyle sıraya koyup başlayın ![]()
Öyle yapicam hala Elim titriyor blmiyorum aslında bgn bi kaç olaya üzüldüm o yüzden oldu ama çok kötü oldum
O zaman anlat kafan dağılır İNŞALLAH ama unutma ne gelirsede ALLAH tqn olduğunu unutma elhamdülillah de ve yaz dert yanmak için degıl bıraz içindeki yük hafiflesin ![]()
Yazdm bacım ama eşim uygulamayı bliyor tepkiliydim ona kime yazuon fln dedi uygulamadym dedm kızlarla knsyrm dedm hemen dedkiodumi mu yapionndedi bakaym gerçekten uygulamad msn diyince sildim bu arada bu uygulamayı o bana göstermişti indir kendine takıl çocuk hakkında bilgi öğren diye kullanmiyor o formu blmio ama o yüzden sildim ben nolur nolmaz aslında yazmıştım ama bidaha yazarsam burdan goruruse fln özelden knsmak istersen benle knsuruz
Allah razı olsun canım ![]()
![]()
Dönem dönem hepimizde oluyor canım diğer hanımlarında dediği gibi ne gelirse Rabbimden öyle motive et kendini konuyu bilmiyorum ama bir yorumda büyü vs denmiş bende pek bilmem inanmakta istemem açıkcası böyle konularda bilinç altının etkili olduğuna inanıyorum iyi düşünmek her zaman daha hayırlı olur eden bulur öyle şeyler varsa da kimseye kâr kalmaz üzme kendini bebeğini ve kendini düşün
Allah razı olsun canım
buraya yazman bile benm için yeterli kalbimi yumuşattı özelden ksnrz istersen ya da fark etmez yazmn yeterli ![]()
Sendende inşallah canım konuşalım tabi mesaj attım sana
Sohbet kısmından yazdım ben gorduysen eger