Tahlil yapılmadan bilinmez ki fotoğraftan mama mi içiyor emiyor mu? Doymadigindan mi yoksa enfeksiyondan mı böbreklerinden mi doktor bilir onu. Siz bir şekilde gitmeye çalışın bence. Tahlil ister bakar.
Sanırım öyle yapıcam bugun ders veremiyım içim rahat degıl en ıyısı goturmek tesekur ederım
İnşallah bir şeyi yoktur geçmiş olsun ![]()
ALLAH razı olsun![]()
Geçmiş olsun benim bebeğimin bezinde de hafif pembelim vardı bize sıvı yetersizliği denilmişti ek godayla birlikte suyu bol vermeye başlayınca geçti umarım sizinkisi de öyle bir şey çıkar (bebeğim 7 aylık)
Benimki 3 aylı saat 8 den bu saate kadar hala bir damla yapmadı doktora giti amrlıyata imiş gerı geldık
Hiç yapmaması da sıkıntı bizde öyle bir durum hiç olmadı yapıyordu ama pembelimler oluyordu.Sizin ki gibi bir arkadışımın bebeği vardı o şimdi büyüdü ama ona idrar kanalı tıkanıklığı denilmişti sünnetle birlikte açmışlardı erkek bebek sizinkisi erkek mi kız mı
Benım kı kız doktor dedı az beslenıyor bol bol sut verın bakalım bende hastaydım belkı ondan sutum ona tam yetmıyordu zaten bu kızımın buyuk abdest sorunu da var 7 8 gun yapmıyor doktor dedı normaldır 2 cocugum oyle degıl bu farklı nasıl yapıcam bılemıyorum
Merhaba benimde 3 aylık kızım var geçen hafta 2 gün boyunca çişini yapmadı günde bir tane Bez değiştirdim ve tamamen pembe kırmızı arasıydı ama bebeğimde Bi huzursuzluk yoktu bende doktora götürdüm kan tahlili idrar tahlili ve böbrek ultrasonu bakıldı hepsi temiz çıktı havalar çok sıcaktı ve o iki gün çok fazla terlemişi sıvı kaybı olmuş sadece serinde tutmam gerektiğini söyledi ve her beslenmeden sonra bir iki damla su ver dedi ve geçti bizimki de arada kabız oluyor onun içinde günde bir çay kaşığı zeytinyağı verin dedi direk içmezse mamaya atabilirsiniz dedi
Ayyy çok teşekkür ederım içimi rahatlatınız bende goturdum hastane ye hıc ılgılenmedı gerı geldım içim huzursuz du mesajınız için tesekur ederım neden bazı meslek işleri yapan ınsanlar boyle bılmıyorum insanın içini hiç rahat etırmıyorlar hele yanında çalışan sekreterler sankı oranın baş hekımı gıbı moralım bozuldu dedı bişi olmaz eve yoladı bızı ama mesajınız benı rahatlatı evet oda bu ara terledı bıde bende hasta odım yemek falan yemeyınce sutumde az olunca demek oyle oluyormuş benım bebegımde 3 aylık 4 gunluk ALLAH bebegınızı sıze bagıslasın İNŞALLAH
Rica ederim ![]()
