Çok huysuz oğlum Allah’ım Allah’ım ![]()
Aaa sen hâlâ takmadin mi ben boyutunu büyütmeyi düşünüyorum mesela ![]()
![]()
Bir tane de bende vaarrr
16 aylık olduk hala uyku sorununu çözemedik dün gece yine ortalığı yıktı uyumak bilmedi haftada bir gün sabaha kadar uyuyorsa 6 gün anamı ağlatıyor uykusuzlukdan yaşlandım yeminle ![]()
Allah seni sen beni güldürdün allahda seni güldürsün ![]()
bu dört ay şeysi bize vurdu sanırım ![]()
Yaaa kiyamammmm Allah’ım düzene koysun bebişlerimizi tez zamanda… Bende öyle hissediyorum biliyor musun bazen aynayya bakmak istemiyorum ![]()
![]()
Ooo daha kaç şey vuracak ebatlarına göre hunileri hazirlayalim ![]()
![]()
![]()
Ayna mı o neydi ayyy ![]()
yüzümü yıkarsam şükür ediyorum kaşlarım bağımsızlık türküsü söylüyor önceden azda olsa makyajsız dışarı çıkmayan ben elime rimel verseler bununla nasıl oynayacak çocuk derim ![]()
canları sağolsun da analık zor zanaat
Tavsiyeni dinliycem![]()
![]()
4 ay 9 günlük canım senin
Ayyy aynı valla hastahaneye giderken ayda 1 anca kaş aldırmıyorum ayıp olmasın diye oda bıyıklar zaten eşimle bazen yarışıyor ![]()
![]()
Ayy çok yaşa emi ![]()
benimki 16 aylık sen daha yolun başındasın ![]()
Benim ki 6 ayı doldu 7 aylık oluyor şu ay hesabını hiç çözemedim ![]()
![]()
![]()
ilk başlarda benimde kafam karışıyordu çözdüm sonra
diyelim ki şimdi Ocak 15 de doğdu Şubat 16 da tam bir aylık oluyor Mart 16 da iki aylık böyle böyle devam ediyor ![]()
![]()
Oy maşallah
büyümüş
Ek gıda nasıl gidiyor
Güzel gidiyor sizin nasıl gidiyor
Bdaha başlamadık canım 5 bucukda başlayacağız inşallah
4 ay seysi 6 ay seysi diş seysi
daha çok şeyler yaşayacaksınız. Güçlü okun
@Bartumm ben daha büyük huni bulamadım en büyüğünden 3 tane üst üste taktım. Mübarek ola ![]()
Hahahaha eliff yaaa ![]()
![]()