Bir kaç yağ çeşidim var. Özellikle okaliptüs yağını burun açıcı özelliği nedeniyle kızımın odasında denemek istiyorum ama zararlı mıdır bilmiyorum. Bu konuda bilgi sahibi olanınız var mı?Sizler kullanıyor musunuz? Kızım 1 yaşında. Bir de kızım petek dibinde yatıyor odası soğuk oluyor diye oraya çektik beşiği ama sizce oradan almalı mı beşiği?
Yağları kullananları görmüştüm. Buhar makinesi hangi marka hangi modeli kullanıyorsunuz memnun musunuz ?
Weweell marka kullanıyorum da keşke onun nem orani gostergelisini alsaymisim. Nem ölçer ayriyetten almak zorunda kaldım. Üründen memnunum.
Teşekkür ederim. Buhar makinesinin kimi faydası var diyor kimi yok diyor kararsiz kalmıştım
Bebeğin bulunduğu ortamda nem oranı yüzde 40-60 arasında olmalıdır. İdeal ortalama nem oranı ise 50’dir. Buhar makinesi ile odadaki iklimlendirmeyi düzenleyebilirsiniz.
Teşekkür ederim


