Burun akintisi hapsirik

Galiba hasta oldu kizim 7 aylik burnu akiyo hapsiriyor :woozy_face:ne yapabilirim

Geçmiş olsun. Odayı 21 22 derecede tutun. Nemlendirmek için de sıcak su koyabilirsiniz bir kaba. Petek üstüne. Bebeğe yakın olsun. Bittikçe yenileyin. İçine nane,kekik, okaliptüs , lavanta yağından birini 5 6 damlatabilirsiniz nefes açıcı. Ben nane ve kekik kullandım onlar vardi. Odayı da hep günlük havalandirin yarım saat/ bir saat. Yatarken baş kismini yükseltin yine. Yastığı direkt başının altına değil de yatagin altina koyup eğim yapın. Akıntı genzine akmasın diye. En önemlisi burnunu sürekli açık tutmak gerekiyor. Yoksa emmesi uyuması zor. Burnu tıkalı kalırsa öksürük de başliyor. Eczaneden alın serum fizyolojik suyla yıkama yapmalısınız. Yıkama yaptiktan sonra ters çevirip sırtına pat pat yapın daha kolay cikiyor. Giyimine de özen gösterin ne terleyecek ne usuyecek.
Diş dönemindeyiz 7 ay+11 günlük 2 dişimiz cikti. Biz de geçiriyoruz bu süreçte öksürük de var ek olarak. Böyle olması normalmiş diş çıkarırken işte. Ateşi yoktu o yüzden bunları yaparak geçirmeye çalışıyorum doktor direkt antibiyotik yazdı ama 1 kere verdim kustu hepsini. Ben de daha vermedim pazartesi yeniden göstericem ateşlenme yaşamadık hiç. Öksürük de azaldı. Bugün 6. gün burnu da akmıyor artık dün de akmadı çok şükür. Bir de burnunu peceteyle falan sürekli silmeyin hemen tahriş oluyor. Mümkünse siz de maske takın size geçerse tekrar döngüye girip bebeğe yeniden geçebilir. Gerçi gribi ben geçiriyordum önce maske de kullandım ama yine de geçti üstümden başımdan aldı muhtemelen :slightly_frowning_face: İlerlerse 2 3 gün ateş de çıkarsa Calpol verirsiniz doktora gidersiniz.

Distenmi oluyo diyorsunuz yani

Bizim dişten olduğunu söyledi doktor. Sizinki de olabilir sorun isterseniz.

Bebeğim dokuz aylık dişi çıkıyor onunda hem öksürük hem burun akıntısı var.nefes alamıyor neredeyse ,viral enfeksiyon dedi doktor ama dişte etkiliyor olabilir ondan bahsetmedim çünkü.cok zor bir süreç cidden

Ewet nefes alamadiig icin uyuyamiyor geceleri uykumuz kalmadi :face_holding_back_tears:bi iyilesseydi

Burnuna deniz suyu damlat.
Akva maris.

Geçmişler olsun :folded_hands:t2:

Tesk ederm