Burun akıntısı

Kızlar bebeğim 17 ay 17 günlük dün gece hırıltısı vardı, sabahta burnu akmaya başladı ve hapşırıyor. Burnunu günde 1-2 kere anca açabiliyorum çok ağlıyor. Başka ne yapabilirim ?

Burun açmaktan başka bir şey aklıma gelmiyor benim de :frowning: kızım da hastaydı gözleri de akıyordu sürekli, hapşırdıkça burnu akıyordu ben günde 4-5 kere burnunu temizledim. 2 günde toparlandı, halsizliği hastalık hali vs geçti sadece burun akıntısı kaldı günde 2 kere temizlemeye devam ediyorum. Ateşi çıkarsa calpol de verebilirsin o da iyi gelir. Çok geçmiş olsun çabucak toparlanır inşallah :pleading_face:

Allahtan halsizlik, öksürük falan yok inşallah sonradan da olmaz da :folded_hands: Sağlık ocağına götürsem antibiyotik verir hemen o yüzden gitmek istemedim. Teşekkür ederim canım. Sana da geçmiş olsun inşallah senin bebişte hemen iyileşir :folded_hands:

Nebulizatörle de burnunu açabilirsiniz evde varsa. O da çok güzel burun açıyor. Hırıltıyı da gideriyor

Nebulizatör almamıştım lazım olmadı diye.

Benimki de sabah hırıltıyla uyandı. Burnunu temizletmeye direniyor. Normalde temizletmeyi sever . Sabah inadı tuttu. Şu kaloriferleri sevmiyorum. Çok kuruyo çocukların boğazı burnu. Hırıltı oluşturuyor. Ama sizinki nezle gibi duruyor. Burun spreylerinden alın fısfıs daha kolay . Nezleye iyi geliyordu onlar galiba

Eczaneye bi sorarım burun spreyini. Bizlerin bile kuruyor çocuklar ne yapsın. Teşekkür ederim :cherry_blossom:

canim benim bebegimde 19 aylik ve 4 5 aydir hic burun acma islemiyle ugrasmiyorum hasta oldugunda hergun yatmadan 1 saat once sıcak dusa koyuyorum sıcak derken oncesinde buhar yapiyorum sıcak su açıp banyoda sonra dus aldiriyorum ve duslugu kafasindan tutup 2 3 kez burnunu sıkıyor gibi yapiyorum yukaridan asagiya burnu tamamen aciliyor akıntıda kesiliyor ve cok rahat uyuyor sabaha kadar hasta cocuk dusa girmez derler ama dusa girince hastaligi daha erken atlatiliyor cogu kez sahit oldum tavsiye ederim tabi bu burun temizleme islemini her banyoda yapiyorum hasta olmasa bile serum fizyolojik kullanmaktan kurtuldum zaten bebegimde yaptirmaz dı surekli temizleniyor dusta

Gece değil de gündüz duşa sokuyorum rahatlıyor o zaman. Ama gece yatarken üşür falan diye sokmadım

1 2 saat oncesinden yikayin gece yatmadan cok rahatliyor üşümez bir tık kalin giydir cok rahatlar

Tamamdır canım öyle yaparım. Teşekkür ederim :smiling_face_with_three_hearts:

rica ederim canim acil sifalar versin

Sağol canım :folded_hands: