Benimki çok ağlıyor gene de temizlemeye çalışıyorum sonrasında zor sakinleşiyor yanlış mı yapıyorum acaba
3 aylık benımkide çok ağlıyo galiba basınctan korkuyor
Bizde 5 aylık psikolojik olarak etkiler mi diye düşündüm bir an ama mecbur da temizlemek gerekiyor ![]()
Temizlemezsem uyku uyuyamıyo ma etkilenceğini düşğnmüyorum okadar aşı vuruluyolar ama yapcak bsy yok malesef
Evet maalesef sakinleştirmekten başka yapacak bir şey yok.![]()
Kiyamet kopuyor ortalığı yıkıyor resmen sanki canını sıkıyorum alamıyorum burnunu felan suan burnu tıkalı
Aynısı yaşanıyor ![]()