Burun tıkanıklığı hapşırma

1 yaşında bebeğim var 2 gündür burnu tıkalı gibi temizliyorum birsey de çıkmıyor ama uykusundan da uyanıyor arada bir hapşırma öksürme var vicks sürdüm rahatladı biraz burnunu nasıl açabilirim veya yarın sağlık ocağına götürsem mü bilemedim ateşi yok

Serum fizyolijik ile burnunu yikayin öyle rahatlar. Nebulizatör varsa serum suyunu icine koyup hava seklindede verebilirsiniz.

Bebeği eğip 10 cc enjektör ile serum çekin. Birisi başı öne eğik şekilde tutarken diğeri birden sıksın. Sonra sırtına balgam çıkarıyor gibi vurun. Sonra diğer tarafa aynısını yapın. Bunu söylüyorum çünkü bebeğim 2 aylık geçen hasta idi ve acilde doktor bu şekilde yaptı günde 2 sefer yapıyorum ben. Önceden 5 cc veriyordum az çıkıyordu bununla bayağı atılıyor. Ztn şimdi öksürüğü fln da olduğu için bizde ciğere inmiş. Antibiyotik ve İlaçlı hava kullanıyoruz​:disappointed_face:
Geçmiş olsun sizede.

Geçmiş olsun. Önce hava verip sonra burnunu acincada baya farkediyor bende sizin gibi yapiyorum bebegime bize de öyle gösterilmişti doktorda

Teşekkür ederim​:hugs: şimdi burnunu önce açıyorum ki havayı rahat alsın diye​:glowing_star: tıkalı olunca rahatsız da oluyor ztn,durdurmuyor.