Kızlar bebeğim bu aralar emerken burnundan hırıltı sesleri çekıyor anlamıyorum bakıyorum görünürde bir şey yok çöpçüde yok aparayım belki bir şey vardır ama hep püre falan veririm 7 ay 2 günlük bebeğin doktora gideceğiz yarın o zaman soracağım ama anlamıyorum eskiden yoktu bir kaç hafdadır böyle ama sadece emerken var
Benim doğdu doğalı var kışın sık hastalndi ondan sandık ama yaz geldi yine aynı bazen horlar çocuk doktoruna söylüyorum temizle diyip geçiyor bende hocam burnu temizkende öyle sesler geliyor dedim o zaman. Kulak buruna boğaza bı göster kamerayla bakarlar ama bu yaşta bebeğin geniz eti falan olmaz burnunda kemik eğriliği vardır belki dedi emmede sorun olmadidi sürece pek bizey yapmıyorlar heralde sürekli çünkü emmede sorun varmı diye soruyor bu kaç doktorada sordum aynısı dedi bira daha büyüsün geçmezse kulak Burun Boğaz soracam
Vallahi canım bende asla böyle bir şey yoktu bir kaç haftadır başladı bakıyorum görünürde bir şey yok sadece emerken bu sesleri çıkarıyor ben yinede doktora soruyum
Bı temizle ben iki güne bir temizliyorum serum fizyolojik iyi temizliyor bide ben aspiratör le çekiyorum
TM canım mutlaka yapacağım
Burundan değilde mideden kaynaklı olabilir bende burun sanıyordum reflü çıktı
Reflü burundan sesmi yapiyor tam olarak nerde geliyor hırıltı sizin
Sanki burnu tıkalı gibi bir hırıltı oluyor ama ne ciğerlerden ne burundan gibi tam ortada bir hırıltı
Geniz etinden kaynaklı olabilir, herhangi birşeye alerjisi de olabilir…KBB bölümüne giderseniz onlar alerji bölümüne de yönlendiriyor.
Benimki burnundan geliyor gibi kaç aylık bebeğiniz
Şuan 2 aylık
Daha küçük mis ben çok şık temizledim o aylarda ama kışın doğdu hasta okurdu uzun sürerdi iki aydır bi akmiyo şükür
Ama sadece emince oluyor başka mama ve yemek zamanı olmuyor