Burunda Hırıltı

Oğlum 8 aylık yaklaşık 2 haftadır genellikle emerken çok fazla burnundan hırıltı sesi geliyor serum fizyolojik sıkarak çekme işlemi yaptım düzelmedi daha sonra serum fizyolojik sıkıp bıraktım yine düzelmedi bunun için doktora gittik ciğerlerini dinledi doktor herhangi bir şey yok dedi. Bununla alakalı bilgisi olan bu durumu yaşayan çözümü olan varsa destek olabilir mi?

Bizdede aynı sorun var ciğerde bsy ypk ama burun tıkalı öndede bsy yok napıcağomızı bilemedik 3 ay 1 haftalık

Serumu nebulizatör ile vermeyi deneyin belki o rahatlatır, genelde serum suyunu burnuna sıkarak ve bu hava yolu ile verilmesiyle rahatlıyorlar

Giç bişey işe yaramıyor evet az çıkıyı ama sen hala drvam ediyor

Bebeklerde fizyolojik reflü oluyor özellikle 3-4 ayda daha çok oluyor. O da hırıltı yapabiliyor. Reflüsü var mı

Evet reflusu vardı

Bizim baştan beri nefesunde sıkıntı var hirilti sesi gibi hazende horluyo kaç defa doktors goturudm farklı ama hepside temizle dedi sümük yok çocuğun ama hırıltı sesi hep var hatta hasta diye antibiyotik bile başlayan oldu içtik gene düzelmedi ya burnunda et var yada kemiklerimsen geliyor anlamadım biraz büyüsün geçmezse kulak burun boğaz goturcem

Reflüden oluyor mu gerçekten onjn içinde götürdüm bulunduğum yerdemi hastanehe kusar normal deyip geçiştirdiler baştan beri kusması var sürekli kusuyo 5 aylik

yarın da sağlık ocağına götürüp göstericem bakalım orası ne diyecek

Bügun durumu bi ebe tanıdıga anlattım doğumdan kaynaklı ödem olabilir nazalnem kullanabilirsin ama sürekli değil dedi bende yarın Doktor’a danışıcam benimki 3 aylık

Benim bebeğim beş aylık aynı problemi ben de yaşıyordum burnunu açtığım halde hâlâ burnundan hırıltı geliyordu önce geniz eti falan olabilir mi acaba diye düşündüm. Sonra yediklerimden olduğunu farkettim. Doktora götürdüm o da aynı şeyi söyledi hem yüzünde sivilce gibi kırmızılıklar hem de tıkanıklığı geçti. Süt ve süt ürünleri tüketmediğim zaman hiç sorun olmuyor. Alerji de burun tıkanıklığı yapabiliyormuş bilgin olsun

Doktor bize diş çıkarma döneminde olduğu için salya artışı var o da aşağıya indiği için hırıltı yapıyor ciğerlerinde vs bişey yok dedi