Kızlar bebeğim 5.5 aylık emziriyorum gazını alıyorum sonra bakıyorum burnundan atmış bu normal mi sizce daha önceden hiç böyle olmamıştı
Bazen iki defa gazını cıkartmak gerekiyor. Birde o sekilde deneyin.
Kızlar bebeğim 5.5 aylık emziriyorum gazını alıyorum sonra bakıyorum burnundan atmış bu normal mi sizce daha önceden hiç böyle olmamıştı
Bazen iki defa gazını cıkartmak gerekiyor. Birde o sekilde deneyin.