Bebekli evde yemk yapmak bazen cok zor olabiliyor.
Buzluğa atilacak kislik ve pratik seyler var mi ?
Ben cok fazla bir sey dolaba atmiyordum . Bebek olunca atmak zorunda kalcak gibiyim.
Int bakip da dolaba atip memnun kaldığım ve kalmadığım seyleri buraya yazacagim sizlerde yazarsaniz bizede bir fikir olur . ![]()
Ak üzum atim buzluga cikarinca hic guzel bir tat yoktu.
Kek yapip atim dolabin az da olsun kokusu sindi guzel degildi.
Haşlayip yesil fasulye atim hic hosuma gitmedi. Yemeklik fasulye daha guzel oluyor ama kavurmalik guzel olmuyor bence. .(konservedeki fasulye kavurmasina bayiliyorum .)bu sen 30 şişe yapmayi duusnuyorum.![]()
Yemeklik patlican da dolapta cok guzel olmuyor . Bu sene onu da konserve yapmayi düşünüyorum.
Pratik olarak ;
Sigara böreği, yalanci su böreği, yaprak sarma ,kizilcik,arada elmali kurabiye atiyirum baska da birsey atmiyorum.
Kislik olarak ;
Yemeklik fasulye ,patlican,bamya haslayip atarim. .
Kemik sularini pet bardaklara doldurur atarim.
Dolap posetlerine dogranmis biber,domates, kapya biber atarim .(kizartmalik guzel oluyor)
Dolma biber korum kimi icini doldurup koyuyor. Ben ici boş korum daha guzel oluyor.
Dolaba maydanoz, dere otu ve sarimsak atarim . (Sehriye salatasina cok yakisiyor dere otu pratik hemen dolabdan alıyorum. Tadinda değişiklik olmuyor )
Milföy dolabimda bulunur . Sucuklu kasarli guzel tarifleri var ..
Baska birsey de koymadim. Bu sene daha cok sey koyacagim ama neler olmali dolap kokusu sinmeyen ve yerken tadi degismeyen yiycekler arayisindayim 1 ay sonra kislik hazirligi yapmaya calisirim .Simdiden plan yapip bir kagida yazmaliyim ..![]()