Çalışan anneler kaynana terörü

Haftaya çalışmaya baslicam doğum yaptığından beri kim bakacak çocuğa diye herkes başımın etini yiyor kaynanam bakacak ama ona da güvenmiyorum bir ay önce sütün yetmezse mama veririz ek gıdaya başlarız dedi o günden beri psikolojim berbat süt sağma yapiyom sanki azaldı gibi çok korkuyorum kizlar bu durumu yaşayan var mı

Stres sütünü etkiler azalma yapar. Bebek kaç aylık da ek gıdaya başlarız diyor?

Tam da anlattığını yaşıyorum esmin dengesiz ailesi bebege bakmamamk icin dedikodu vs yaptılar kaldik oylece simdi görüşmüyoruz hoş gorussekde mama verelim gitsin ne olacak kafasindaydilar oyle kala kaldik kurum da çalışıyorum borc harc var ücretsize ayrılamıyorum bilmiyorum Allah yardim eder ins

Benim yaptığım işte de hep tatillere gidiyoruz evden veya ofisimizden çalışıyorum hamileyken hep ben bakarım tatile gittiğinizde bırakırsınız diyordu o zaman da bir yere bırakacağımı sanmıyorum diyordum şimdi de 5 dk elinde tutmasına tahammülüm yok hamileyken ne aradılar sordular bir ihtiyaç var mı diye bile şimdi göstermek bile zoruma gidiyor iyi ki evden ve istediğim zaman çalışıyorum ki yanından ayrılmıyorum

Bakıcı tut tatlım

4 aya girdik

Bakıcı için maddi durumum yok maalesef :frowning:

Bu aileler niye böyle ya lafa gelince bakarız derler ama yoklar

Allah yardımcın olsun canım çok zor inşallah geçecek bu gunlerde

Yok olmalarını geçtim ben hamileyim diye hamile kaldı düştü tekrar kalmaya çalışıyordu en son naptı bilmiyorum şimdi