Hanimlar zaman yaklastikca ekstra beni geren konudan bahsetmek ve fikirlerinizi almak istiyorum . Üniversite 2 den beri çalışıyorum , taki bebem olana kadar , su an ücretsiz izindeyim Bebem 6 ay 5 günlük . Ocak ayında şirkete dönmem ya da karar vermem gerekiyor ayrılmaya ya da ucretsize devam etmeye . Şu varki doğumumun ertesi ikinci gününde dahi müşteri telefonlarını açıp iş yapmisligim var şu ana kadar, ücretsiz izinde olduğum için maddi karşılığını istemedim 6 ay boyunca . Taki dün çift maaş hakkımız vardı en azından motivasyon için onu istedim, o da ücretsiz izinde olduğum için vermeeyecegini söyledi, bu benim motivasyonunu daha da düşürdü . Bir yandan çalışmak gerek malum ekonomik koşullar, ev kira en çok o yoruyor yoksa tek maaşla geçim hayli hayli olur , diğer yandan da gitsem bebemle yeteri kadar zaman geciremeyecegim , gece sürekli uyanan bebe , gün için de ise de kendimi çok veremeyeceğim uykusuzluktan, eve geldiğimde de bebeme zaman ayiramayacagim .çalıştığım sektör sürekli ziyaret isteyen müşteri ile aranın iyi olması gerek, ekstra efor onlara ayırmam lazım ki alacağım parayı da hakka gitlrmeden hakedeyim. Ama dün ki o tepkiden sonra ne yapacağımı bilemedim, ekstra iki yerden iş teklifi de geldi onları değerlendirsem desem yine sil baştan başlayıp kendini ispatlaman lazım. O seçenekleri ileriki zamanlarda hala geçerli ise muhakkak değerlendiririm diyordum, hem yan hakları hem de sigortaları yüksek yatıyor , bu çalıştığım yerde malesef sigorta asgariden gözüktüğü için ileri emekliligimde de sorun . Her şey düşünüyorum, ama işin içinden çıkamıyorum napacagima dair .çalışırsam bebeğime bizim evimizde bir ay annemler ,bir ay kayinvalidem bakicak . Ama kayinvalideme de bırakmak çok istemiyorum
,çok evhamlı , çok strese sokuyor beni . Siz olsanız napardiniz
Ekonomik şartlar çok zorlamiyorsa bebeğinizi tercih edin derim. Para her zmaan kazanılır ancak bebeğinizin bu günleri tekrar gelmeyecek. Benim eşim bana hiç çalışma imkanı sunmadi ama şimdi istersen çalış diyor. Valla koca parası yemeye alıştım calisamam artık. Hem 18 aylık bebeğim var bensiz yada babasız çok üzülüyor. Kıyamam ona![]()
![]()
Bende parasını yemeye kiyamaiyorum
işi çok stresli , ben de hep kazanıp ortak kasadan yemeye alistigim için şimdi bana maaşın hepsini emanet etse de içinden bir şey aldığımda şunu şunu aldım haberin olsun diyorum . Sanki emanetmis başkasınınmia gibi
Bebeğim 5 yıl sonra bana nasip oldu, çok haklısın her anını göremeyeceğim o kokusunu cekemeyecegim gidersem , keşke para sorunu olmasa hayatta herkes Güllük gülistanlik olsa ne olurdu ![]()
Bebeginiz size cok bagımlı mı eger anneniz ya da kayınvalideniz ile bıraksanız sorunsuz sizi cok aramadan durabilecekse devam edin bence bir süre sonra siz de alışırsınız ama sizden başka kimsede uzun süre durmuyorsa ilk günler bebeginizi zorlar tabi zamanla yine alışır ama çalışmak hem iyi hem de bebekten ayrılmak zor. Ben hamilelik öncesi calışmıyordum şu an artık hiç düşünmüyorum kızım inanilmaz bana bagımlı babasıyla oyun oynarken bile gözünü üzerimden ayırmıyor bensiz uyumaz illaki elimi tutacak. Genellikle evde biz bize kaldıgımızdan sadece beni istiyor eger çalışacak olsaydım da sanırım bu durumdayken işi bırakırdım ama yaptıgın meslege göre de değişir tabi ki cok cok zor bir karar ya bir şey diyemiyorum da dogum sonrası izin süreleri cok kısa
Sadakati ve minneti olmayan , değer vermeyen bir işverenle çalışmazdım ben olsam. Biraz bebeğin büyüdükten sonra tekrar iş bulursun . Deneyimin çok , sana iş mi yok. Bebeğimi bırakıp çalışmam için o işverenin beni haketmesi lazım. Ücretsiz izindeyim diyip telefonlara bakmasaydın keşke. Ben işin o kısmındayım ![]()
Benimki de bana bağli, kokum olmadan uyumuyor , ya da uykuya dalması icin dualar okuyorum sesli, onunla uyuyor , yani sesimi ve beni istiyor hep . Aynen öyle sözde bu yıl aile yılı imiş , izinler en azindan 6 aya uzatilacakti 2026 ya giricez daha uzatılacak.emine Erdoğan doğum yapsa idi ertesi gün izinler 3 yıla cikarilirdi sanırım. Hoş çalışmasına da gerek yokta ![]()
Satış temsilcisiyim ,müşterileri de ben ayarladım, telefonum hem şahsi hem de iş telefonu . İşlerini yaptıklarımda arkadaş gibiyiz , yani yok demem de gelecek için kayıp idi . O sırada o doğru geldi de diyebilirim:(
Sen nerden bilebilirdin onların böyle terbitesizlik yapacağını. Alt tarafı bir maaş vereceksin yani. Üstelik doğum yapmışsın. Mesela doğum hediyesi verdi mi o iş yeri. Batmazdı bir maaş ikramiyeyle. Çalışanına değer vermeyen işverenler patron olmasın ya. Yiyiciler. Sinir oluyorum böyle işverenlere.
Ailesi ile gelip çeyrek taktı, iki üç parça da kıyafet getirmişlerdi.. değil mi ben üstelik maddi durumumu da açıkça dile getirmiştim ihtiyacım var diye .. neyse Allah bana da vericek inşallah inaniyorum ![]()
Amin inşallah bebekler rızkıyla gelir bereketiyle gelir. Allah her kuzulayan yere ot verir merak etme ![]()
![]()
İşverenler çalışmaya ihtiyacın oldugunu bilirlerse daha fazla zorluyorlar yardımcı olmak yerine
Evet malesef , ama dünya birgunluk değil her şey imtihan . Yaşadığım her şeye bu gözle baktığım için çok uzulmemeye çalışıyorum . Elbet Devran döner ![]()
Emine Erdoğan doğum yapsaydı ev hanimlarinin maaşı 100bin olurdu
sesli güldüm kız. ![]()
Yuzdebirmilyon eminimm olurdu
her şey önce kendilerine![]()
Hazır post tekrar üste gelmişken , konu hakkında karar verdim
Çıkışımi istedim, tazminatımi Alicam, işsizlik maaşına basvurucam , biraz büyüyünce devam edicem ise.
Verdiğim en doğru kararlardan ilki oğlumu doğurmak , sonra onunla vakit gecirmek , sonrada kocamla evlenmek
(![]()
Evet maddi sıkıntı cekicez ,iki kişi çalışılsa da Türkiye şartlarında yine sıkıntı çekilecek, streste çabası . Paranın yeri doldurulur ama oğlumla ayrı gectigim zamanların yeri asla doldurulamaz , yanımda iken burnum sizladi, rabbim acılarını göstermesin![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Çok güzel bir karar bencede canım. O işverene müstehak hem ![]()
oğlunla geçireceğin zamanı satın alamazsın o yüzden doğru karar için rahat olsun ![]()
Teşekkürler canım , her şey bebelerimiz için ![]()
Kız valla en doğru kararı verdin bence.. hakkınızda hayırlısı olsun ![]()
Bence artık tek kendilerine gibi oldu ya.. neyyyse ![]()
Hiç demeee , yasanilacagi kalmadı güzelim ülkenin