Çalışan anneler yardımmm

Çalışan anneler işe başladığında bebek bakımı planını nasıl yapıyorsunuz banada yardım edebilir misiniz. Biz ailelerle aynı şehirde yaşamıyoruz. Kendi annem babam rahatsız olduğu için gelip kalamıyor bu yüzden kayınvalidem gelip kalacak bebeğe bakmak için. Herşey bir kenara bebek bakımı konusunda anlaşabilir miyiz bilmiyorum. Fikir verin lütfen

Bence bu konu tamamen sizin kayınvalideniz ile iletişimizle alakalı. Anlaşamıyorsanız her yaptığı gözünüze batabilir. Ben çok karışmıyorum ona açıkçası, güveniyorum o yüzden bırakıyorum ama ben haftada 1 gün çalışıyorum sadece. Bir de eşim de yanında oluyor hatta bazen eşim kendisi bakıyor. Ben her şeyini hazırlıyorum bazen yemek de götürüyorum onlara giderken. Çoğunlukla gerek olmuyor kayınvalidemin yemeklerinden yediriyoruz. Ama dediğim gibi az çalıştığım için belki sorun yaşamadık şimdiye kadar, çok şükür güzel ilgileniyor kayınvalidem.

Buyuk ihtimalle anlasamazsınız cunku jenerasyon farkı var. Siz istediklerinizi istemediklerinizi soylersiniz anlayıslı bir insansa dikkat eder, ama ben kendi bildiğimi okurum diyenlerden ise kendisi nasıl baktıysa oyle bakar cocuga. Eğer bakıcı tutma ihtimali yok ise kv’nize mecbursunuz. El mahkum cok zıtlasmamaya bakın derim. O da insan sonucta düzenini bozup size yardıma gelecek bunu yapmayan binlerce kv var bunlardan biride benimki.. Ücretsiz izin al sen bak cocuguna der gider.