Kızlar calısıyomusunuz basladınızmı işe basladıysanız bebegınızsız ılk gun nası gectı yada günler nası gecıyo ben korkuyorm baslamaya güvenmeye birine
Benim bebeğim 1bucuk yaşında ama çalışıyorum.
Çalışmak istiyorum ama kreş yaşı değil diye almıyorlar.
2yasinda diyorlar.
İnşallah.