Çalışmaya başlama

Bebeğim 9 aylık. Artık çalışmaya başlamam gerekiyor. Maddi olarak ucu ucuna yetiyor her şey. Eşim tek çalışıyor. Bebeğim e kaynanam bakacak ama ben vicdan olarak rahat edemiyorum. Bana aşırı düşkün. Çalışsam beni çok özler, avunmaz diye korkuyorum. Çalişan anneler sizde durum ne. Tecrübenizi benle paylaşır mısınız. Çalışacak olsam 9-5 ve hafta sonu tatili olan bir işte çalışmak isterim. Yani bebeğime vakit ayıracağım bir iş.

Bakacak kimsem olmadığı için malesef istifa ettim :confused:

Maalesef benim de bakacak kimsem yoktu istifa ettim 18 aylık olunca kreşe göndericem sonra çalışıcam.

Bence suçlu hissetmeyin en azından babaannesi bar yakınında bakabilecek belki işyerinize saatleri azaltmayı ya da evden çalışmayı teklif edebilirsiniz bazı günler sadece mesela 18 ay ya da 2 yaşına kadar

Evet o da mantıklı. Bakalım hayırlısı…

Ben de bebeğim durmazsa bşki istifa ederim artık bakalım