Calpolu nerede saklıyorsunuz?

Mutfak dolabımın içinde saklıyorum buzdolabına vs mi koymam gerekiyor ? Rde çok nadir kullanıyorum zaten şile asla bitmiyor ama 3 ay falan oldu açılalı herhangi bir zaman sonra atıyor musunuz kullanıyor musunuz acaba

Bn buzdolabına koyuyorum

Biz buz dolabinda sakliyoruz açıldıktan sonra kapak kısmında şekerlenme oluştuğunda kullanmayın demişti doktorumuz özelliğini kaybediyomuş o da açıldıktan 2 yada 3 ay sonra şekerlenme yapiyo zaten

Buzdolabinda tut canım vereceğin zaman acil vereceksen kaşığa yada şırıngaya alıp biraz ısınmasını bekle öyle ver hemen vermeyeceksen bir 10 dk önce çıkarıp ısınmasını bekle ben dışarda tutmak gibi bir hata yaptım eksiyor ve sekerleniyor ekşidiğinde yada sekerlendiginde vermemek lazim

Valla bu konu kuzenimle de konuştuğumuz bir konuydu ben açılan calpolu Max 1 ay kullandiriyorun o da ev ısısında oluyor ama buzdolabında her zaman açılacak bir tane bulunduruyoruz

Oda sıcaklığında saklamanız gerekiyor açıldıktan en geç 6 ay sonra atmanız gerekiyor doktorumuz öyle demişti bize

Ben de gecen gun bir doktorun konusmasini dinledim , ben de buzdolabına koyuyorum. Doktor da bjzdolabinda degil de kapali bir dolapta bulundurabilirsinjz diyordu. Suruplari buzdolabinda bekleymek dogru degilmis oyle diyoedu

Bütün şuruplarım hep buzdolabında olur. Gerekli olsada olmasada