Çam sakuradan gerçekten memnun kalan var mı ya o hastanenin sistemini işleyişini asla çözemedim. Oğlum hasta yatışını yapmışlar 9 aylık getirilen yemeklerde asla büyü küçük ayırımı yok büyüklerin bile yetmeyeceği seyleri cocuklqrda değil bebekler için getiriyorlar asla memnun kalmadım inşallah kısa sürede çıkarız
Cok gecmis olsun oncelikle ins biran once çıkarsınız. O hastaneyi bilmiyorum ama benim ogluma iki aylıkken kartal eğitim arastırmada yatıs vermişlerdi. Tabi emzikli oldugu icin anne sütü ve mama veriyordum sadece ama refakatçi icin cok guzel yemekler cıkıyordu. Temizliğide cok guzeldi, drların hemşirelerin ilgisi yine oyle. Allah kimseyi düşürmesin ama drsuz hastanesizde bırakmasın derler ya hastane ile ilgili bilgi vermek icin yazdım bende. Bebeğiniz mama içiyorsa kettle da su ısıtıp mama verin. Hazır meyve püresi verebilirsiniz. Çorba hastanede cıkıyordur yeterli gelmiyorsa yine evden aileden birileri corba yapıp getirebilir kavonaza sıcakken koyulursa bozdolabında iki üç kalıyor. Hastanede buzdolabı vardır heralde.. Bu arada corbayı hastane kantininde de satıyorlar
Çok sağ olun ya ben de öyle yapıyorum gelen çorbayı veriyorum mama içmiyor anne sütü içiyor onun dışında meyveli yoğurt yapıp veriyorum bir şekilde idare ediyoruz demek istedim yani ilgi alaka gerçekten sıfır