Kızlarrrr hep kabızım hepp
bol sıvı tüketmeme rağmen. Artık dayanılmaz bi hâl aldı. Tuvalete gitmek işkence ve artık kanıyorda. Emziriyorum ilaç kullanabilir miyim bilmiyorum günüm hep ağlamakla geçiyor
başına gelen varsa yardımcı olsun neler yapmam lazım ![]()
Bana doktorum ilaç vermişti ben kullandım ilk 1 hafta kullandım sonra düzene girdi zaten size niye vermediler hiç anlamadım ![]()
Benim kuzenimin kronik gibi bir şeydi kabızlığı. Düzenli olarak kefir kullanmaya başladı tamamiyle geçtiğini söylüyor ve kabız olduğunu duyduğu herkese ısrarla tavsiye ediyor. İstersen bi dene ama düzenli bir şekilde devam etmeni öneririm.
Dupalac şurup yazmıştı doktorum doğumdan sonra
Brnde aynı durumdayım
Maalesef aynı durumdayım diyetisyenim şöyle bir kür verdi sizde bir deneyin isterseniz
Doğumdan sonra bendede kabızlık oldu duphalac la rahatlamıştım onu kullanabilirsiniz iyi gelir hemoroid berbat bişey bendede var maalesef ![]()
