Canlı canlı kürtaj yaptılar uyuşturmadan Allah'ım düşmanıma yaşatmasın

Bebeğimin kalp atışı yoktu pazartesiye anestezi hazırlığı yaptım Küretaj planım vardı ama çok şiddetli kanama çok efedesiniz parçalar kan pıhtıları bir elin büyüklüğünü geçti pıhtılar baygın getirdiler canlı canlı alttan bile uyusturmadan Küretaj yaptı nöbetçi doktor anestezi hazırlığım var diye yalvarmama rağmen bağırta bağırta yaptı anesteziyi evinden yormamak için canımdan can gitti allah dğşmanıma yaşatmasın bu ağrıyı bu sancıyı

Neden böyle yaptılar ki sikayetci olun bence ne vicdansız insanlar var anlamıyorum ki Rabbim oylelerine denk getirmesin şuan iyisinizdir umarım

Şu an hastanede misiniz hala peki ? Çok geçmiş olsun. Hastanede iseniz bunun sebebini öğrenin. Ben canlı kürtaja hiç denk gelmedim hafif sedasyonla uyutup öyle yaparlar ve 2 saat müşahede altında tutarlar aksilik olmaz ise taburcu ederlerdi.

Adana’da teyzeme de aynısnı yapmşlardı üst üste on tane doğur ama kürtaj olmasın diyordu bide onun ki dört aya yakın canlı canlı kürtaj yapmşlar Allah’ım bi daha yaşatmasin hiç. Kimseyede size de çok çok gecmiş olsun

Daha önce bende iki defa ölü doğum ve kürtaj oldum ikisindede çok zor bilrim hele parça kalınca parça parça ellerini oraya sokup temizliyorlar Allah kimseye yaşatmasın oda doğum kadar zor ama ilk cocugumda baymislardi beni sadece ikincide yaşadım bunu büyük bebeklerde parça kalabiliyor haftası büyüdük ce riskli tabi çok geçmiş olsun

Çok kötü olmuş senin için..İnşallah tez zamanda unutursun ..coook geçmiş olsun​:folded_hands:

Hangi hastane bu yaa ALLAH günahlarınıza kefaret kılsın :pensive_face: varlar her yerde kötü insanda iyi insanda siz iyi olunda tez zamanda ALLAHın izniyle :rose:

Ah canım benim çok zor tabiiii Allah onları bildiği gibi yapsın emi geçmiş olsun

Çok geçmiş olsun :pensive_face:

Klinikte çalıştığım donem 18 yaşında genç bir kıza yapmıştık anestezisz kürtajı ama bizimki hastanın isteğine bağlı zorunluydu yani anestezi doktorunun gelmesini bekleyemeyecgini acil şehir dışından geldiğini okul çıkışına yetişmesi gerektiğini söylediği için yapmstik o da baya ağladı bağırdı tabiki geçmiş olsun :neutral_face:

Zaten inmiş çoğunu atmışsın dedi gerekçesi buydu ama benim attıklarım kan pıhtısıydı şiddetli kanamaydı ama 45 dakika zangır zangır bütün vücudum titreye titreye bağıra bağıra işlem yaptı bir de aferin acı eşiğin yüksekmiş dedi çıkarmadı hastaneden çünkü kanama devam ediyor aşırı şekilde rahim toplanmıyor sürekli rahim toparlayıcı iğneler yapıyorlar kanama takibi yapıyorlar

Zaten inmiş çoğunu atmışsın dedi gerekçesi buydu ama benim attıklarım kan pıhtısıydı şiddetli kanamaydı gösterdim ona da gerek resmini gerek pedleri zaten işlem esnasında da aynı şekilde dökülüyordu ama 45 dakika zangır zangır bütün vücudum titreye titreye bağıra bağıra işlem yaptı bir de aferin acı eşiğin yüksekmiş dedi çıkarmadı hastaneden çünkü kanama devam ediyor aşırı şekilde rahim toplanmıyor sürekli rahim toparlayıcı iğneler ilaçlar yapıyorlar kanama takibi yapıyorlar

Çok zor Sezeryan oldum ben bu kadar canım yanmadı bir de o taktıkları plastik aletler sıkıntılıymış ikisi de içinde kırıldı mandalları kıstırdı ben dayanırım normalde acıya ama bas bas bağırdım

Yaşayan bilir tarifi yok size de çok geçmiş olsun aklım evdeki bebeğimde hiç bensiz durmaz geceleri çok çıkmak istedim ama çıkarmadılar. En büyük korkum parça kalması ve oraya tekrar yatmak yalvardım uyusturun diye defalarca kez girdi mahvetti beni

Çok teşekkür ederim rabbim birdaha yaşatmasın işlem bitsin diye yalvardım Allah’a bedenim zangır zangır titrerken suratımdan terler akıyordu hemşireler bile acıdı halime

Çok teşekkür ederim çok sağolun allahım hiçbirinize yaşatmasın hiç tarifi yok

Çok zor zaten bana doktorum da anestezisiz olamayacağını söyleyip anestezi hazırlığına hızlıca yetiştirmemi söylemişti aynı gün hepsini bitirmiştim laboratuvarı falan hızlandırmıştık boşaymış bakmadı bile yüzüne yatırdı keyfini bozmadı

Siz anlatınca acıyı ben bile hissettm niye uyuşturmadılar ben onu anlamadım ama ben olsam devlett e olsa özel de olsa kesnlkke n şikayet ederdm

Kendini yormadı direk muayene odasında çözeyim dedi anesteziye haber ver ameliyathaneyi hazırla asağı ameliyathaneye in steril ol falan ne gerek var dedi kendince

Axx ya çocuğunun senden kopmasına mı için yansın cektiğin acılara mı için yansın Rabbim güc kuvvet vermş elhamdülillah Allah bi daha yaşatmasin şu an nasılsın