Çatlak kremi

Hanımlar merhaba 6 aylık gebeyken bebeğim doğum kanalı girdi diye yukarı çıkması için çok fazla karın kaslarımı gevşemesi için iğne ve ilaç kullandım haliyle aşırı çatlağım oldu doktorumun önerdiği çatlak kremini kullanıyorum düzenli kullan bir yılda düzelir dedi ama 10 ay oldu doğum yapalı gözle görülür bir düzelme yok şuan için geçmi kaldım bilmiyorum ama önerebileceğiniz kesin faydasını görürsün diyebileceğiniz bir krem var mı yardımcı olabilir misiniz

Seda altın instegram sayfasından bak canım onun kremi var işe yariyormus bazı fenomenler öneriyordu trendyolda satışı var