Kuti aynı şeyı atmamız pekı tulay şimdi gene cıksrıcak bıcagını ![]()
Evet ya ama ben böyle şık duruşları seviyorum bak zevkler aynı![]()
![]()
Bencede senle uyusuyor kafam beli ben his edıyorum neyse konumuza donelim tulay hanım kızmadan ![]()
Bence siz ortaksiniz, siz mi satıyorsunuz yoksa çerçeveyi doğru söyleyin ![]()
![]()
dolandırıcılar sizi ahhashah
Cevırır durursun
Sıkıldıkça artık döndürüp dururum ![]()
![]()
aslında çerçeveden ziyade şık bir alana dönüştürmek istiyorum ama eşya kalabalığı olmadan bana daral geliyor
Hahahahahaha ben satıyor olsam onu sana çok güzel pazarlardım aslımda ![]()
![]()
peki oraya çerçeve koymak zorunda mıyız
Hahaha evet saçmalaştığımız herkes tam kafa dengim zaten ![]()
Portakal baskasinij evinde görünce beğeniyorum bu tarz şeyleri ama kendi evimde hiç beğenmiyorum niyeyse
bana mimar Selim bey lazim![]()
![]()
Ne söylesem tersini yapacak falan ahahah
Raf istemiyorum, TV ünitesi çok büyük zaten duvarı yeterince kaplıyor orasını aile köşesi gibi düşündüm anı vs ![]()
Ben olsam duvara degilde , oradaki zemine büyük ağaç tarzı çiçekler oluyor ya görsel bulursam aticam ondan alirdjm
Normalde orada saatim vardı atarım şimdi size ama saati ben Ece’nin ulaşamayacağı köşeye koydum kırar diye, onun dışında salonda hurma ağacı var eşimin babasının hatırası ona da dekoratif saksı alacağım o da ayrı bir olay ![]()
Bunlar çok güzel çokta sık benim çiçejte hemen hemen bu boyda
Kuti daha dekoratif birşey olsa ![]()
duvarda beyaz, siyah, kahve her tarz cerceve var sanki ![]()
Saat çok tarzmış. Ecoş kızım büyümen gereken konular var ![]()
![]()
Babaanemin lazım.olur diye sakladığı milattan önce kalma çerçeveler gibi ![]()



