Kızlar yaklaşık 3 ay önce normal doğum yaptım ondan mı kaynaklı acaba bugün eşimle ilişkiye girerken acayip bi ses geldi vajinamdan sizce neden olmuş olabilir ilk defa ses çıktı
O bölgede genişleme oluştuğu için hava doluyor oraya nedenle
Evet ya bende de olmuştu pırt pırt diye. Geçti sonradan zamnla
Yalnız değilsin canım ilk başta bende çok rahatsız olmuştum eşim sorun etmedi ama doğum yaptıktan sonra oluyor maalesef afedersin gaz çıkarır gibi ses oluyor
Rahmin daha toparlanmasi daha surer cok normal
Benim sezeryan olmama rağmen oluyordu daraltma ameliyatı oldum geçti
Yaa onu bende düşünüyorum eşim de ne gerek var falan diyo ama ben rahatsız hissediyorum iki tane normal doğumdan sonra
Nasıl geçti ameliyat zor muydu?
Kendini iyi hissetmiyorsan yaptır benim eşim de istemedi yani benlik sıkıntı yok ben memnunum diyordu ama ameliyattan sonra hayat kalitemiz arttı
ameliyata da gelecek olursak ben 3 işlem birden oldum daraltma yağ enjeksiyonu bir de dudak küçültme ve hiçbir acısı yoktu yani hemen ayaklandım ameliyattan sonra narkoz etkisi geçince çok rahattı sadece 1 hafta sonra kaşıntısı arttı tabi dikişler iyileşmeye başladığı için onun dışında mükemmeldi ve ben devlette ameliyat oldum![]()
Yaaa valla çok iyi . Benim eşimde aynı ben rahatsız değilim diyo ama ben rahatsızım sorun orda ben kendim rahat olmak istiyorum. Hiç araştırıp üstüne düşmemiştim bu konunun eşimle tekrar ciddi bı.sekikde konuşup karar vermem lazım tabi şimdi kızım 4 aylık 6. Aydan sonra ek gıdaya geçince olabilirim sanırım sadece anne sütüyle besleniyor çünkü.
Benim kızım 3 aylıktı ben olduğumda tabi sütten kesilmişti o yüzden sorun yaşamadım
![]()
insan bi an utaniyor oyle olunca dogum yptigimda bnmde olmustu
Nerede ne fiyatla oldunuz acaba doktorunuz kimdi
Ben Adana’da bir devlet hastanesinde oldum doktorum yeni eğitim almıştı aramız biraz iyi idi bana ücretsiz yaptı ![]()