Çocuğum doymuyor mu

Olur dedim ya bolca su gercekten benim psikolojimi öyle bozmuslardi ki danışmanlık aldım internetten :rofl: dolandirilmayayim diye de dua ediyodum :rofl: şimdi sonuç 1 haftadır mama :rofl:

Masallah saglıkla buyusunler insallah :blush:

Ayy valla aynı durumlar :face_with_peeking_eye: ben daha bozmuyorum moralimi mama da bebekler için ilk iki ay mamayla besledim 1 aydır meme 1 haftadır da hem mama hem meme gerçi beni tatlı niyetine emiyor öylesine :rofl:

Kayınvalıdem bana sureklı sütün az diyip duruyo yok benım kızım şunu şunu yaptı bunu yedı bunu içti dıyıp duruyo en son geçen gün kızını anlatıyor yıne çocuğu için yapıyordu içiyordu fılan artık dayanamadım bız cocugumuzu düşünmüyor muyuz sankı dedım sustu artık ! Gerçekten bu 3.kişilerıb uorumları daha çok yıpratıyor ınsanı . Moral vereceklerı yerde dedıklerıne bak

Çok düşünüyorsa solgarin b12li vitamini var onu ve bestlak damla var onu alsın sana hem sadece konuşmamış bı ise yaramış olur cemcuk agizlilar ya hastayım su akıl verenlere hep kafamın içinde ya bu siktir git diye cevap veriyorum :rofl:

Artık en sonunda dayanamıcam yapıştırıcam lafları bi salın bu anneleri bi bırakın bizi ya
Herkes kendi çocuğuna annelık yapsa keskeeee

Cemcuk ağızlılar :rofl::rofl::rofl::rofl:

Aslında oğlunu gösterip aha bu kadar yapabilmissin bide beni görelim de bence :rofl:

Hak edıyo :crazy_face:

Artık bende o moda geliyorum ama üzülüyorum niye böyle oluyor gibisine

Hiç üzülme gerçekten biz nelerle büyüdük ben başta yetemiyorum diye neler yaptım psikolojim bozuldu iyice uzuldukce de daha azaldı emzirme danışmanlığı aldım süt arttirma yaptık 20 -25 gün sürdü tabi hepsini sürekli yapamadım 15 günden sonra darlandim her gün bişey kaynar çay yap vitaminle damlayi hâlâ kullanıyorum ama yetmiyor yani yavrum aç bide benim kızım memedeki sütü bitiremiyor şöyle güzel güzel çekeyim demiyor zaten silikonla emziriyorum yok kaydı hava yaptı bosaltmadi derken e meme de bu kadar lazım demekki deyip az süt üretmeye başladı