Çocuk doktoru

@balikesir-anneleri 2. Ayımız merkezde yaşıyorum çocuk doktoru kimi önerirsiniz

Bızde merkezdeyız çocuk doktoru konusund araştırma yaptım ve harıka bır doktor buldum sinem kaygısız adlıyenın oralarda muanesi muhteşem ılgılı herseyın en önce ayrıntısına kadar anlatan ve her saat ulasabılecegınız çok tatlı hır doktor her muanemız en az yarım saat sürüyor saat kaç olursa olsun bır telefon uzağımda kesınlıkle onerırım ayda 1 ödeme yapıp ay ıcı tekrar hastalık vs bir sorun olduğunda tekrar ödeme yapmıyorsunuz

Anladım ama ben şehir hastanesinde arıyorum şuanda

Ben sehir hastanesinde figen kaskir a gidiyorum suanlik memnunum

Aa onu duymamıştım ben ali kurta aldım ama daha gitmedim geçen ay ayşegül hanıma aldım ama memnun kalmadım

Ali kurt a gittigim oldu

Randevu bulamazsam ona gidiyorum cok iyidir oda , figenin guncell ilaclardan olaylardan biraz daha haberi oldugu icin gidiyorum yoksa ali kurt a iyi genc bi doktoe

Tamam o zaman aklımda bulunsun figen hanıma da giderim randevu bulamazsam ali beye